Ik vind van de lijst Leah het mooiste omdat die als enige als een gangbare naam klinkt in mijn oren. Ik zou het echter wel mooier vinden staan bij je andere twee dochters om een andere eindklank te hebben dan twee keer -A. Wat vind je bijv. van Esmée of Milou? Die zouden denk ik mooi erbij klinken.
Loa gestemd. Noé ook erg mooi, maar wordt al gauw 'no way'. Leah vind ik héél ouderwets!!! (sorry). En daarnaast hou ik ook niet zo erg van namen die te engels/amerikaans zijn naar mijn zin. Loua staat er niet tussen maar vind ik ook erg leuk& mooi
Noé gestemd; mooie naam ook icm de naam van de 2 zussen. Leah vind ik echt helemaal niks. Loa lijkt wat onaf; Loua vind ik mooier.
Ik vind Leah de mooiste naam van de drie, maar zou bij je twee andere meiden dan kiezen voor Noe omdat ik het mooier vind om geen -a klank erachteraan te zeggen Succes met kiezen! Altijd moeilijk maar ook leuk☺️
Leah gestemd omdat ik die naam het leukste vind. Vind Noé wel beter "staan" bij de twee andere. Maar het is geen drie-eenheid natuurlijk.
Noé stond hier op mijn lijstje maar viel af omdat de eerdergenoemde reden. Geschreven vind ik hem ook mooi maar uitgesproken hoor ik ook no way. gestemd op Loa. Erg leuk!
Ik heb Noé gestemd omdat ik dat het mooist vind combineren met je andere meiden. Loa qua naam ook erg leuk!