hoi, over 1,5 week horen we of we een jongen of een meisje krijgen, dus misschien is het helemaal niet nodig. voor een meisje zijn we er helemaal uit, maar voor een jongen vinden we niets leuk (genoeg). ja, een naam maar we kennen iemand die zo heet. de naam moet passen bij onze dochter Ottilie. niet te kort dus (min 2 lettergrepen) en geen top 20 naam (maar het hoeft niet per se apart). we houden niet van engelse namen en niet van 'zelf gemaakte' namen. wie heeft er ideeen? alvast bedankt! groetjes, lauwie
Ottilie en Jeremy Ottilie en Owen Ottilie en Patrick Ottilie en Jeroen Ottilie en Jayden Ottilie en Ian moet ik nog even doorgaan? Ben wel nieuwsgierig wat je zelf voor naam had die je leuk vind?
hartstikke lief dat jullie reageren, maar ik vind het eigenlijk allemaal niet mooi. bode nog het minst lelijk. engelse namen houden we dus helemaal niet van. ottilie is frans/duits, maar een nederlandse naam erbij vinden we prima. of frans bijv. ik vind korte namen zoals joep en bram wel leuk, maar dat vind ik dan weer niet bij ottilie passen. sorry, ik weet dat ik echt heel moeilijk ben met jongensnamen. linnypin, ik wil die naam nog niet zeggen, want eigenlijk wil ik die en ik hoop dat ik mijn vriend nog kan overtuigen
Silvijn Florian Florent Laurent Julius Marius Olivier Thijmen Nicolas Sebastiaan Alexander Dion Valentijn Pepijn Maurits Floris Victor Hugo Laurens Stephan Leon Louis Roman David Arthur Simon Maxim Philip Clement Oscar Mathis Mathias Mathijs Christoph Mathieu Thibault Emile Benoit
quint, thanx! dat soort namen bedoel ik. er zitten er een paar tussen waar we over nadenken. meer namen zijn welkom!
Nog een paar (een beetje van alles): Floris Marcus Diederik Arnoud Abel Daniël Ewout Elias Joris Juriaan Karsten Ludovic Lodewijk Leander Marnix Michiel Meindert Didier Reinier Richter Reinout Rogier Robrecht Thierry Vincent Midas Xaviër Rembrandt Sibrand Jerome Fabrice Maurice Etienne Philemon Noé Roderick Hubert Hubrecht Leo Pascal Alix Frederic Mael Benjamin Henri Cedric Loic
een jongetjes van een paar deuren verder heeft ook eenf franse naam Seijo weet niet hoe je het moet schrijven je spreekt het uit als seijóh
Ottilie en Pepijn Ottilie en Micha Ottilie en Jonne Ottilie en Thijmen Ottilie en Timon Ottilie en Matthias Ottilie en Jonas / Jonah Ottilie en Noah Ottilie en Thies Ottilie en Senna
Ottilie & Matthias Timo Michaël Bing Caspar Roderik Dieter Kailou Hidde Sibbe Marten Kobus Lambert Nou meer weet ik ff niet 8)
- Ottilie en Roelof - Ottilie en Louïs - Ottilie en Willem - Ottilie en Victor - Ottilie en Steyn - Ottilie en Kristian - Ottilie en Frederik - Ottilie en Hendrik - Ottilie en Leonard - Ottilie en Lennart - Ottilie en Alexander - Ottilie en Eduard
we krijgen een jongen! dus we moeten aan de slag.. bij bovenstaande namen zit mijn favoriet en ook wat namen die mijn vriend mooi vindt, maar nog niets waar we het over eens kunnen worden.. hebben jullie nog meer suggesties?