Zo grappig dat de meeste argumenten van mij bij jullie aansluiten. Lot en mare ook leuk. Alleen de eerste is een afkorting van dochtersnaam en mare kwam net als roos niet verder bij mijn man. Heb voor het eerst wel het gevoel dat we verder komen. Mijn man is heel enthousiast van fien. Ik vind het ook een leuke/mooie naam maar nooit bedacht dat dit misschien de naam kan zijn.
Wij hebben al een naam, maar Suus was de enige die nog voor een lichte twijfeling zorgde XD Dus maar snel een geboortebord besteld met onze 1e naam erop
Floor en Saar allebei nogal saai. Ik vind je andrre 3 opties veel leuker. En Fien ook leuk, hoewel Fiene leuker.
Haha slim @Cindy1977 We zijn allebei nog steeds bij Fien @Panter als het een meisje is en ze lijkt op der zus dan komt het wel goed met dat eigenwijze haha
Heb Floor gestemd maar vind ook Flore of Fiore leuk. Saar vind ik saai en ook redelijk hard. Iris slechte associaties mee. Tess niet leuk en ook hard (al vind ik Tess Milne van tv wél heel leuk!). Yfke vind ik wel de origineelste van je rijtje maar ook wat hard. En moet denken aan model Yfke Sturm. Dat vind ik minder als ik direct ergens een associatie bij heb..
Ik vind Fiene leuker. Fien, Pien, Saar, Noor, Roos, al dat soort namen.. doe mij maar namen eindigend op -e. Klinkt véél liever en niet zo hard.
Cato kaat vinden we beide niet zo Nina vind ik heel leuk maar man niet. Lieke is onze favoriete naam maar is jut en jul met onze dochter. Begint en eindig ook met een L en e Wij houden blijkbaar van harde namen haha... Roos en Noor vind ik bv ook heel leuk. Met een e erachter niet zo