Vind alleen Flore mooi dus die gestemd. Maar weet niet of dat dan goed bij de namen van d'r grote broers past. Als die bijvoorbeeld heel hollands zijn zoals Pim en Bas vind ik het weer niet mooi. Het hangt voor mij dus deels af van de namen van de oudste twee. Fem vind ik te hard en kattig en doet me aan feminisme denken. Lea en Vera te oubollig. Edit: inmiddels gelezen dat de namen van de boys oerhollands zijn. Ik zou dan voor opnieuw een oerhollandse naam gaan, maar omdat het om een meisje gaat, zou ik persoonlijk voor een naam met twéé lettergrepen gaan ipv. 1 zoals bij de jongens. Ik denk dan aan een naam als: Lotte Janna Mirthe Sanne Meike etc.
Nee dit vind ik dan allemaal niets helaas Jongens zijn wel echt Hollands maar niet zoals Teun of Gijs zeg maar. Alleen Lotte vind ik dan wel prima.
Dan denk ik dat de namen van je jongens wat minder ouderwets klinken? Dus meer richting Jens/Rens en Mats bijvoorbeeld?
Oh wat grappig dan zitten we echt in dezelfde richting. Lea en Ella staan nu beetje bovenaan denken we...
Ik vind Flore ook erg leuk en dacht laat ik die even op mijn namenlijstje schrijven. Zie ik dat ik die er al op heb staan
Niks meer aan doen Ella, erg leuk! (maar als je toch nog gaat twijfelen denk ik graag weer met je mee hoor!)
Haha we twijfelen steeds. Alleen de naam van de oudste was direct dat is m. De jongste ook zo getwijfeld. Maar als ze er dan zijn dan is het zo logisch dat de zo heten
Lea! Mooie naam. Inderdaad 'oud', maar weer helemaal 'in' (in België toch) Flo, Lina en Fran nog een idee?