Jenthe! Geen jut en jul gevoel hoor, wel een leuk broer en zus gevoel! En als je kind 20 is, dan zegt het toch haar eigen naam en niet zo vaak die van haar broer? Kies voor de naam die jullie het leukst vinden!
Bedenk je ook even hoe vaak worden je kids nou allebei opgenoemd. Meestal bedoel je gewoon 1 van de 2, dus dan is het niet erg dat het een beetje jut en jul is. En verder zijn jullie gewoon pa en ma met de kids. Dan noemt ook niemand jullie kids volledig bij de naam. Ik zou voor Jenthe gaan aangezien dit je favoriet is.
Bedankt weer voor jullie reacties! We hebben het er gisteren nog even over gehad, maar ik denk dat Eline sowieso afvalt voor mij. Vind het een hele mooie naam, maar op de een of andere manier vind ik het niet bij mij (ons) passen. Heb er ergens geen goed gevoel bij. Dus dan blijft Jenthe over. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd of dit nou echt DE naam is (vooral voor een volwassen vrouw). Dus vandaag toch nog eens op zoek naar wat andere namen, iemand nog leuke ideeen?! Die zijn altijd welkom Het wordt in ieder geval een stuk makkelijker, want kan alle namen nu afwegen tegen Jenthe!
Dank jullie wel voor al jullie tips en meningen! Heb er toch wel wat aan gehad! Nu het (hoogstwaarschijnlijk) Jenthe wordt, is deze poll niet langer nodig. Ik heb een nieuwe poll geopend: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/357366-geen-tweede-naam-iemand-suggesties.html Dit onderwerp mag gesloten worden!