Milan gaat het worden! Maar welke 2e naam vind jij er goed bij passen? Suggesties zijn natuurlijk ook welkom!
Hierin vind ik Milan Kaj het leukst. Faber vind ik persoonlijk in deze combi op een achternaam lijken.
Milan Beau vind ik nog wel lekker lopen, de rest niet. Achter Milan zou ik sowieso geen korte tweede naam doen maar juist een lange naam.
Ik vind Kaj niet mooi. Beau minder passen. Finn vind ik leuk erbij! En Faber wat aparter, maar daardoor juist ook wel leuk.
Ik heb niet echt een voorkeur.. Maar ik zou persoonlijk niet voor Faber gaan. Ik vind het echt als een achternaam klinken, en na Anne Faber al helemaal. Is Fabe een optie?
Milan Kaj. Kai nog leuker (leuke naam). Andere opties misschien: Milan.. ..Lucas .. Raf .. Floris .. Wolf .. Gino .. Ilya .. Senn
Jesse of Pepijn? Moet ook maar zomaar je smaak zijn. Maar het belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn. En als dat 1 van de 4 namen is zeker doen.
Beau vind ik heel erg kak, Faber een achternaam, Finn opzich wel oke en Kaj heel leuk, maar ik zou het schrijven als Kai. En wat vinden jullie van Bas? Dat vind ik er ook wel leuk bij klinken.