Hoi hoi, Ik kwam in een ander topic de naam Joa tegen. Ik vind hem helemaal leuk. Wat vinden jullie er van? Ik vind hem zelf leuk voor beide geslachten, maar voor een meisje het mooist. Wat vinden jullie? En hebben jullie toevallig nooit meer van zulke aparte mooie namen in jullie lijstje staan. En dan echt apart. Geen zoé of noa of fay, want die zijn inmiddels wel heel populair. Ben namelijk stiekem toch al wel een beetje over namen aan het denken.....hihi O, voor jongens zijn namen ook welkom. Het liefst zo kort mogelijk.
Jongensnamen: Rune Zino Jaro Dane ([deen]) Dion/Deon Milo Gio Jaïr Kas Raoul Meisjesnamen: Yentl Mae Kaya Fara(h) Faya Ruby Ayla Liva/Livia Juna Mira Elle Reza Isha Riva Allemaal niet van mijn eigen lijstje, maar wellicht zit er iets tussen wat je leuk vindt? Je kunt natuurlijk ook eens de lijsten van de SVB doorbladeren?
Joa is niet mijn smaak. Maar wat dat betreft doe ik ook niet mee aan de korte namen trend! Toch kan ik je misschien helpen... Hele leuke site vind ik! Jongensnamen: Alternatieven voor Sem en Daan: 1.000 korte en stoere jongensnamen En voor meisjes: Nyah Enea Noya Fem Flo of.....misschien zit hier iets tussen... Meisjesnamen top 100 tot 200, net iets minder populair tussen Aimée en Yfke
Mooie naam hoor! Wij hebben in ons namen lijstje Joah voor een jongentje! Juna/yuna Ivy Nio Enzo Jace ???????????????????????????????????????????????????/
Hmmm ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden ik vind hem niet af. Maar ik vind hem ook niet lelijk. Succes
ik mis een N - óf in plaats van J (dus Noa) of extra er achter... (dus Joan) ik vind het niets, sorry. Alternatieven heb je al gekregen geloof ik
Bedankt voor alle reacties tot nu toe! Ik vind Mae ook wel heel leuk, maar dan krijg je: Mae, ga je mee? Dat vind ik dan weer jammer. Eerst was ik helemaal weg van Maeve, maar omdat onze achternaam met een V begint, vind ik dat weer niet mooi. Meer suggesties zijn welkom!
Ik vind Joa wel mooi maar een echte meisjes versie met een h erachter kan het dan net voor een jongen is mijn idee. Vind het lief en op een goede manier apart klinken