Wij hebben een speeltoestelletje met glijbaan, maar ze kunnen erop klimmen en onder een huisje maken. Multifunctioneel dus. In mijn ervaring is hoe minder duidelijk omlijnd, hoe meer ermee gespeeld wordt. Het is een heel abstract ding (palen, plateau en glijbaan) en daarom kan het zowel een raket als een huis zijn. Dat is mijn ervaring met andere speelspullen ook.
Watertafel! Onze oudste heeft zich al tijden verheugd op de lente, omdat we hadden afgesproken dat we dan de watertafel weer zouden opzetten. Afgelopen zaterdag vroeg hij hier direct naar Hij speelt heel graag met water, ook met een emmer, gieter, molentje, bakjes etc. Hij is 's avonds ook niet uit bad te krijgen! Afgelopen zomer gingen we niet op vakantie vanwege de geboorte van de jongste, toen heeft de oudste van ons een Little Tikes piratenboot-watertafel gekregen: groot succes!
Trampoline En schommel en zandbak. En zomers aqua play. Huisje wordt hier tot nog toe niet mee gespeeld.
Hier is de glijbaan leuk (maar we hebben alleen een wipwap, een fiets, voetballen, glijbaan en een emmertje, etc.) We zijn nog op zoek naar een huisje en binnenkort een zandbak en weetikveel
Trampoline op 1. Maar mijn mannen zijn al een stukje ouder. Op die leeftijd was het ook veel op de tractor. Het buitenkeukentje spelen ze ook nog veel mee. Maar ook ballen, voetbal skippybal tennisbal, is altijd goed. Oh en stoepkrijt!
Hier is de zandtafel onder ons afdakje favoriet. Zandbak is weer weg, want in zand zitten vonden de kinderen niet zo geweldig. Erbij staan vinden ze mooi, en zijn ze ook niet altijd helemaal vies.. Daarnaast is de trampoline een goede aanschaf geweest. Toen onze jongste net twee jaar was vond ik het op en afgaan trouwens nog wel wat eng. Misschien een jaartje later??
Is de water tafel van de action iets? Of zeggen de dames hier waar het favoriet is bij de kinderen dat dat geen slimme keus is en je beter een andere aan kan schaffen?!
Iets anders namelijk heb ik gekozen. Niet heel het topic door gelezen. maar ik zie ook vaak dat een trampoline zandbak water bak ect ect ook zeker favoriet zijn fietsjes driewielers ect ect.
Ik mis nog wel wat buitenspeelgoed eigenlijk in de poll Dikke hit, de watertafel! Groot feest. Zandbak komt deze zomer en de glijbaan doet het ook goed hier. Huisje (nog) niet. Springkussen krijgen ze ook dit jaar, maar opa en oma hebben er 1tje staan, heel populair! Zodra onze zoon weet dat we naar opa en oma gaan, vraagt hij gelijk oooohhh mag ik op t springkussen!!