Spotify; "vriend" is listening to this??

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

#1 Lentes, 13 feb 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2015
    Ik heb net een liedje aan een afspeellijst op spotify toegevoegd en zie ineens een vriend ergens in een hoekje verschijnen met de tekst: "vriend" is listening to this. (zoiets, want voor ik t wist had ik erop geklikt)

Wat betekend dat?

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Dat diegene de meldingen in Spotify (zonder r ;) ) aan heeft staan waardoor anderen het kunnen zien wanneer diegene iets luistert.

3. Lentes

Lentes Niet meer actief

Oeps! Aangepast :)

Maar op mijn pagina kwam een soort pop-up van diegene? In t klein bij de pagina van het liedje wat ik luisterde.

Ik heb alles prive staan, geen volgers, alleen wel via facebook aangemeld.

Luistert diegene dan wel eens hetzelfde liedje? Of op dat moment "mijn" liedje?

4. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Volgens mij kunnen je vrienden van fb zien wat je toevoegt en dat dan luisteren. Wij hebben alles uitgeschakeld, dus niemand kan via fb meer iets zien dus ik krijg die meldingen niet maar volgens mij is dat het.

5. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik snap al wat ik zag! Als je iets luistert op een pagina van een artiest kun je zien welke vrienden ook naar deze artiest luisteren.

Had alles prive uitgezet want niet iedereen hoeft te weten wat ik luister :) Vind het heerlijk om ongegeneerd even foute of oude liedjes te luisteren maar was even bang dat heel facebook met me aan het meeluisteren was! Haha

Deel Deze Pagina