Volgende Maeven (meejvun) is ook een kanshebber! Stoer en apart maar niet raar, is onze mening. Eventueel is Maeve (meejv) ook een optie. Leuk/stoer of niet? Duidelijke meisjesnaam? Kom maar weer op met de ongezouten meningen en bij voorbaat dank voor het meedenken!
Maeve. Snap alleen de j in de uitspraak niet zo. Maar dat zal aan mij liggen. Duidelijke meisjesnaam hoor! Heeft ook wel wat stoers.
Pro Maeve! En voor mij overduidelijk een meisjesnaam, maar dat komt misschien omdat ik er één ken Maeven vind ik lelijk Ken ook een Raeven. Vind ik ook niet mooi. Mae (m) of Rae (j) dan weer wél
De j is meer om de Engelse uitspraak te benadrukken. Want je zegt niet op z'n hollands meef maar iets galanter meejv
Jaaa team Maeve hier!! Staat ook op mijn lijstje En Mae zag ik voorbij komen, vind ik ook zo leuk. Bij Maeven denk ik aan een jongen... vraag me niet waarom
Maeve vind ik wel leuk. Meaven echt heel raar en niet mooi. En als ik Maeve gewoon netjes op z’n Engels uitspreek hoor ik toch nergens een j hoor .
Toch is Maeven ook echt gewoon een (Amerikaanse) naam hoor, niet geknutseld Maeven voelt voor mij juist wat completer dan Maeve om de een of andere reden...
Ohh dat geloof ik ook graag, maar denk dat het voor mij als NL te geknutseld is. Maar als dat voor jullie de naam is, zou ik hem zeker kiezen!