Oke dames, na 5 maanden hebben weer eindelijk 2 jongensnamen over maar hier kunnen weer niet uit kiezen. Wat denken jullie? Jace (Djees) of Jamie?
Vind Jamie niet mooi voor een volwassen vent, maar vind James wel een hele mooie naam. (Ken ook verschillende volwassen James´ die geen Jamie genoemd willen worden) Als ik moet kiezen tussen Jamie en Jace dan kies ik om bovenstaande reden toch voor Jace. Als de keuze Jace of James is dan ga ik voor James.
Jace vind ik niet leuk. Het is een onbekende naam, waarvan je nou niet eens weet of het voor een jongen of een meisje is. Je moet erbij schrijven dat je het als Djees uitspreekt, maar als Ja-se zou ook kunnen (zoals in Ja-de). Jamie vind ik leuk voor een kind, maar niet voor een volwassen man, en dat zal je zoon toch heel wat langer zijn.
Ik heb voor Jamie gekozen. Zoals al meerdere forumleden al zeiden: Jace lijkt ook in mijn ogen meisjesachtig. Ik zou dan eerder voor Jason kiezen of inderdaad James. Ik vind zowel Jason als James ook volwassener klinken dan Jace of Jamie.