goedenmorgen alemaal! ik heb zon vreselijke pijn in mijn rug en benen en heupen en schaambeen hoort dit er nu alemaal echt bij? weet me met geen houding raad!
Het hoort niet zo te zijn dat je zoveel pijn hebt. Op het laatst krijg je wel wat meer last omdat het zo zwaar is. Als ik jou was zou ik maandag de VK even bellen.
Ben je erg druk geweest (lichamelijk). Ik deze week wel en heb nu erge last, na een beetje ontspanning wordt het bij mij minder.
Je kunt best af en toe erg pijn hebben maar als het lang duurt moet je toch je vk even bellen. Zeker als het niet minder wordt met rust en warme kruiken.
Hoi, Ik herken je klachten. Je moet dit idd even aangeven bij je verloskundige. Ik heb er nu therapie voor. Wat helpt is niet teveel tillen en traplopen en het liefst evenwichtig bewegen. Dus niet met je benen over elkaar zitten en staan terwijl je gewicht op een been leunt. Sterkte...
hoi, het kan zijn dat je bekkeninstabiliteit hebt dan heb ook dat soort klachten. je kunt het idd even navragen bij de verloskundige. succes groetjes nathalie
Ik heb het ook. Ik heb vorige week zitten huilen op bed ( terwijl ik een ontzettende hoge pijngrens heb). Ik loop al bij de fysio en die zei, ischias. Nu heb ik zo wie zo een erg beroerde rug ( kyfos en scoliose). Maar het is een combi dat het SI-gewricht net iets verschoven is en bandenpijn. Wat wel wil helpen, maar niet voorkomen is met een kussen tussen je knieen slapen. Ook voordat je opstaat een oefening doen. Dat is op je rug liggen met opgetrokken benen en je voeten op het matras. Je knieen zover mogelijk uit elkaar doen. Dit 15 sec aan houden en langzaam weer terug. Dit 2x doen. Je voelt de pijn wegtrekken. Ik hoop dat je wat aan de oefening hebt.