Als Nora een vernoeming is van Arno dan zou ik Nora Babette of Nora Jasmijn. Is mooier dan Noor en duidelijker een vernoeming dan Noor. En Noor word dan gewoon een leuk koosnaampje dus kan je gewoon blijven gebruiken!
@Stringetje haha geeft niet. Lief dat je mee denkt! Wie weet komen er nog betere ideeën uit voort.. echter hebben we al zoveel namen voorbij zien komen dat ik denk dat een van deze het wel even wordt....... We denken nu Nikki of Amber.... vinden het leuker dat deze namen "af" zijn. De andere zouden inderdaad afkortingen kunnen zijn... We gaan er weer goed over nadenken
Waar zou Jasmijn dan een afkorting van moeten zijn? Als je persé Noor of Nora wilt houden, zou ik voor Jasmijn Nora of Amber Nora gaan. Noor vind ík dan weer een afkorting Ben wel benieuwd waarom jullie bij de ene combi de niet vernoemde naam als eerst hebben en bij de andere combi juist de vernoemde naam ala eerst?
Nora wil ik niet als eerste naam, hoor ik hier overal. Noor niet. Maar Noor Nora is geen optie. Ik twijfel of ik Noor genoeg vernoeming naar Arno vindt, daarom evt jasmijn er achter (lievelingsbloem Arno). Als Noor wel een duidelijke vernoeming is dan hoeft hij niet nogmaals vernoemd te worden. Dan zou Babette kunnen (zwager). Jasmijn vind ik geen mooie eerste naam. Snappie?
Ik snap Zelf vind ik Noor niet echt genoeg vernoeming naar Arno, maar aan de andere kant: als je jullie families dat één keer uitlegd, weet iedereen het.. en daarna is toch 95% van de mensen het binnen de kortste keren al weer vergeten (is meerdere malen mijn ervaring) Noor Jasmijn met roepnaam Jasmijn is dus geen optie begrijp ik? Jammer Dan zou ik echt voor Amber Nora gaan. Nikki Nora: klinkt wel stoer (las net je post in het andere topic) maar klinkt in mijn oren als een naam van een zangeres. Noor Babette: van Babette al geen fan (wat ouwelijk) en van Noor al helemáál niet (hard, afkorting, en zou m never nooit als eerste naam doen) dus die valt voor mij af. Suus Nora: Suus klinkt wel lekker stoer en vlot, maar ook als een afkorting. Vind ik zelf daarom een wat mindere naam. En vind de combi met Nora ook wat minder lekker bekken.
Amber Nora, Ik vind Suus en Noor niet mooi, zijn voor mijn gevoel afkortingen. Suze en Nora wel mooi! Amber vind ik stoer en lief!
Suze Nora vind ik ook nog wel een leuke combinatie! Ik heb al je reacties gelezen, maar het komt niet echt binnen, ben moe. Dus ik weet niet of je nou al had gezegd wat je van Suze vindt.
Nora Babette, bekt lekkerder dan Noor Babette vind ik. Babette puur om dat vernoemen, ik vind Amber een leukere naam.