Hoi hoi, Een paar maandjes geleden heb ik deze gezien bij Prenetal! Ik weet niet of ze hem nu nog hebben, want ze hebben nu veel in de aanbieding vanwege komst nieuwe collectie. Maar misschien kun je hem via de site van Prenatal nog bestellen? Succes!! Groetjes, Kiki
ik vind het mannetje idd het einde maar het pakje wat hij aan heeft zeker ook... ik ga op de prenatal site kijken.. andere tips waar hij in utrecht te koop is?
Noppies!!!! Babyplanet, vorige week gekocht met 50% korting hihi. Als ik geen leukere vind gaat ons kleintje dit dragen meteen na de bevalling!
o nee, hoeveel heb je er voor betaald dan?? ik wil het zooo graag hebben maar kom niet meer bij een babyplanet in de buurt. andere winkels waar ze het verkopen met zoveel korting?? wil hem het liefst in maat 62 of 68
Eeeuhm broekje is normaal 12,95 en shirtje ook, dus ik heb 12,95 betaald in totaal.. Geen idee of ze t ergens anders ook hebben voor zo weinig...waar woon je?
noppies 100% ! Bij ons wordt dit verkocht bij kris kras! meerdere vestigingen heeft deze winkel. en kidsroom (babywinkel in beuningen) heeft het ook.mischien andere babywinkels ook zoals babydump of babymax ofzo
bij kleertjes.com hebben ze of enkel het broekje of enkel het truitje, ik geloof het eerste... weet het niet meer..
Ik denk dat je ook een beetje geluk moet hebben wat het is wel een wat oudere collectie. Denk dat die op de meeste plekken wel in de opruiming zal zijn. Wij hebben hem bij ons in de winkel ook gehad maar was zo verkocht. (oa door mij. Zoontje heeft het setje ook)