Ik vind dit inderdaad ook leuk om te lezen! Volgende week hebben wij weer een echo (ben dan 12w3d) en daarna willen we doorrijden naar Babypark in Gouda....iemand toevallig bij die vestiging geweest? De reden dat we eerst daar willen kijken, is omdat we tot nu toe daar de mooiste kamertjes hebben gezien (op internet) Verder wil ik ook nog wel bij Aktiebaby in Breda gaan kijken en Babydump in Roosendaal. Maar dan puur voor de kamertjes....maxi-cosi en kinderwagen enzo is verder overal hetzelfde. Ben benieuwd...kan niet wachten tot volgende week donderdag
Wij hebben alles voor Kevin bij Babypark gekocht. We vonden de service ontzettend goed daar en de spullen ook het mooist bij babypark. Erg goedkoop zijn ze niet, maar we hebben in totaal 20% korting gekregen, dus dan is het wel weer fijn.
Ja, ik! Vond de kamertjes op de site ook erg leuk en de staffelkorting is natuurlijk oke. Maar eenmaal daar vond ik het erg tegenvallen; naar mijn mening veel wat oubollige kamertjes. Uiteindelijk hebben wij alles bij Babydump gekocht. Is allemaal wat moderner en wij hebben geen enkel probleem met de service gehad. Ze zijn het kamertje op dit moment boven aan het monteren
Wij zijn voor alles geslaagd bij babysuperstore van Asten in Tilburg. Geweldig personeel, lekker rustig rondkijken en wilde je wat weten dan stond binnen een minuut iemand bij je! (en het was super druk!) Mooie prijzen en leuke extra's bij de aankopen. Wilde je liever een andere box/autostoel of babyfoon dan werd de prijs in mindering gebracht. Moet nog geleverd worden, maar tot op heden zijn we zeer tevreden! En een gigantische keuze! Liefs
Babypark: superservice, heel groot assortiment en staffelkorting. Bovendien: een hele mooie winkel qua inrichting en opzet, de babydump hier zit in een schuur! De naam alleen al : Babydump En het is er geeneens goedkoper!
Wij hebben babykamer New York bij Baby-Dump in Zwinderen gekocht. Er was een aanbieding met een box t.w.v. 50,- maar we hebben een andere box uitegocht, waar dan die 50,- weer vanaf ging. Daarnaast nog 50,- aan tankvulling waardoor die box uiteindelijk toch weer gratis was. Alles werd keurig op tijd geleverd. Een week eerder dan gepland, maar we werden vooraf keurig er over gebeld. De Maxi-Cosi kinderwagen + cabriofix hebben we bij Gardo gekocht in Groningen, hier toch wel mindere service en minder vriendelijk personeel, vonden wij.
Hoihoi, Hiero een Fan van Baby-dump! Grote keus, leuke prijzen en aanbiedingen (kamer + gratis box, kinderwagen + gratis autostoel) en prima service. (bij ons dan) En bestellen via internet mogelijk met levering binnen 3 dagen (als op voorraad is natuurlijk), ik woon tegenwoordig in België namelijk. De kinderwagen ben ik nog steeds verzot op en we hebben we een bijpassende autostoel/maxicose genomen ipv de standaard gratis stoel. Dan nemen ze de prijs van de stoel die jij kiest en halen daar het bedrag van de gratis autostoel vanaf. Dus dat was een mooie korting voor een atuostoel/maxicosi die in de lijn van de kinderwagen is! En de 50 tankvulling was ook mooi meegenomen Nog een aanrader: Marktplaats. Hier vind je vaak ook niet-tweedehandse dingen voor een minder hoge prijs. Bijvoorbeeld nieuw boxkleed voor de helft van de winkelprijs!
Babydump. *Zit in de buurt. *Hadden gewoon t mooiste kamertje (vonden wij ) *Toevallig leuke aanbieding met autostoeltje (namen een andere en kregen korting) en kregen een babyphone. En achteraf; De service is echt prima. Ben vorige week terug geweest met de kinderwagen. Technische dienst heeft er naar gekeken en ik kreeg een heel nieuw onderstel mee. terwijl ik geen bonnetje niets bij me had
Baby-max! Badset er gratis bij en de knuffelhond. Gratis verzending en 100 euro korting. Snelle levering. Met 7 weken alles in huis.
kidsfactory! groot assortiment, mooie spullen, goed advies (goede uitleg, niet te opdringerig), perfecte levering en in elkaar gezet! Hip ingericht, dus je kunt veel leuke ideetjes opdoen voor de styling (en die dan ergens anders kopen, want de kleine assecoires zijn er wel relatief duur)
Huh, echt? Wat vervelend zeg... ik ben daar juist super geholpen door hele leuke spontane verkopers, meerdere malen zelfs. Heb echt alles daar gekocht. Heb dan ook gestemd op BABY MAX, goede prijs (goedkoper dan baby dump) mooie spullen, leuk personeel en wat ons betreft aantrekkelijke winkel!
Ik heb het kamertje overgenomen van een oud collega van mijn man. Die had precies het kamertje wat wij graag wilde! Super goedkoop. De kinderwagen en andere grote dingen via marktplaats.
Wij hebben ons kamertje bij de Kidsfactory gekocht. Het is wel wat duurder, maar ons kamertje is ook tijdlozer. De kledingkast kan een mensenleven mee bij wijze van spreken. De commode kan straks als TV kast dienen op onze slaapkamer, alleen het ledikantje niet, maar die was gewoon leuk. De wagen hebben wij bij Prenatal gekocht.