Ik ben het met eliesje eens! Hier alleen omo witte testen en roze streepjes bij een zwangerschap (wel 2x misgegaan maar dat was bewezen) Verder moet je dus ook niet na afleestijd kijken! Dan zou er eventueel iets kunnen zijn maar ook dat heb ik nooit gehad! Altijd netjes wit!
Ja hier idem. Ook na de verstreken tijd (heb er hier nog 1 van vorige keer liggen) echt geen streepje.
Ik denk dat zelfs bij vage streepjes na afleestijd er wel HCG aanwezig is, alleen nog te weinig. Je hoort toch vaak dat ze later wel binnen de tijd opkleuren. En natuurlijk als dat na nod is is dat vaak geen goed nieuws. Maar ver voor nod kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Ik heb trouwens echt geen vage streepjes na afleestijd gehad als ik niet zwanger was. En als ik het wel was testte is twee of drie dagen voor nod, dan waren ze al duidelijk positief. Nog wel lichter dan de teststreep maar dat is logisch. Ik ben er heel tevreden over!
Ik heb bij de kruidvat 2 voor 5 nog nooit een vals streepje gehad als ik niet zwanger was. Ik ben met de streepjes al die tijd gewoon zwanger. Heb 2 keer meegemaakt dat ik daarna een mk kreeg maar daarna werden de testen dus lichter kwa streep nog voor de 6 weken zwangerschap. Dus hier klopten de testen 2v5 van de kruid wel
Mijn eerste testje vond ik een twijfelgeval. Hier de eerste en de laatste test die ik deed. Zat Zo'n 2 weken tussen. Toen ik niet zwanger was waren de kv testjes ALTIJD omowit.
Gebruik ze al 2 jaar en zeker al 10 keer voor de gek gehouden door die dingen... Kruidvattesten zijn echt de koning van de indroogstreepjes (maar ze wel gewoon blijven gebruiken he... ) Hier het onomstotelijke bewijs: Dit was afgelopen maand en gewoon precies op tijd ongesteld geworden..
Dat zegt niets, dat je op tijd ongesteld wordt. Er vindt ook heel vaak wel een bevruchting plaats maar het gaat in 50% van alle bevruchtingen mis. En als het dan net innesteld maak je HCG aan en zie je dat op de test. Vaak niet binnen de 5 min. alleen...
Juistem! Denk ook dat de test boven jouw post een hele vroege mk is geweest. Mja daar zijn de meningen dus toch nog over verdeeld.
Hmmm, vinden jullie het heel erg als ik het gewoon als vals positief blijf zien? Anders wordt mijn aantal miskramen ineens vervijfvoudigd en dat vind ik niet zo'n prettig idee...
Ik heb een keer een tuurtest gehad maar bleek wel gewoon zwanger. En verder test ie altijd negatief als ik niet zwanger ben. Dus geen klachten, ik ben er erg tevreden over en zeker voor die prijs! Dan kun je nog eens een extra testje doen!
Niet zwanger en steeds hele blanco tests, niks geen streepjes...(helaas) Lijken me dus wel goede tests te zijn
duidelijk allemaal! ik heb tot nu toe ook elke keer een zwangerschap gehad hoor als ik streepjes had helaas tot nu toe allemaal afgelopen in miskramen. maar omdat ik nu al enkele dagen tuurstreepjes of geen streepjes heb begon ik te twijfelen aan die testen helemaal omdat nu pas me temp omhoog gegaan is ( was die al eerder hoor maar nu nog een keer) als ik pas over 9 dagen ongi word dan waren het dus streepjes door men eisprong al moet dat dus eigenlijk niet kunnen.. ben benieuwd hoe het hier afloopt dan!
Pfff hou op schei uit over die testen,lijk wel dat ik altijd streepjes pies! Zo heb ik nu vier streep testen liggen die allemaal heel licht positief zijn en een digital die zegt niet zwanger. De streep testen ook allemaal van een ander merk:xHoe frustrerend dan met die digitale!!! De ha vond mijn testen ook positief maar ik vertrouw het niet dus gister gevraad voor bloedtest en gelijk laten prikken. Ik hoor vanmiddag de uitslag.
das lastig mutsie. Hopelijk heeft huisarts goed nieuws voor je. ik ben altijd heel tevreden over kv 2v5. Alleen positief als ik zwagner was
Ik heb gestemd, maar ik las daarna pas dat er meerder antwoorden mogelijk zijn... Dus bij deze ff rechtzetten: Ik heb gestemd op streepje en zwanger. Maar ik wilde ook stemmen op streepje en bewezen niet zwanger! Ik heb de maand voor ik zwanger raakte 15!!! positieve testen gehad, waarvan er 10 van kruidvat 2 v 5 waren. Ik was niet zwanger, en ook niet geweest. Het is dus nergens een vmk geweest.. Er zat iets in mijn urine waarop de testen reageerden. De maand er na: licht posi, vergelijkbaar met de maand ervoor. Dag later al donkerder en uiteindelijk een knaller na 4 dagen. Bevestigd door de gyn middels bloedtest (de maand ervoor ook 2 bloedtesten gehad).. Hopelijk heb je er wat aan!