Frustrerend! Maar hoe weet je zo zeker dat je niet (even) zwanger bent geweest? Heb je bloed laten prikken?
Ik had 1 x tuurstreepjes en kreeg een vroege miskraam, toen werden de streepjes ook lichter. En ik begon deze zwangerschap 2 dagen voor NOD met tuurstreepjes die met de dag donkerder werden (zie banner) Bij niet zwanger ook nooit een streepje gehad op de kv 2 v 5.
Ik denk dat deze voor mij bedoelt is? Vanwege herhaalde miskramen eerder moest ik steeds bij een positest bloed laten prikken. Dus al bij de eerste test die posi was laten doen, en toen was mijn hcg minder dan 1.... Een week later nog steeds minder dan 1. Ben overigens toen wel vet over tijd gegaan. Wat een lichaam je voor de gek kan houden he .... Dus ja, bloed testen hebben toen bevestigd dat ik niet, (ook niet heeeeel even) ,zwanger ben geweest!
Ik heb 1 keer een tuurstreepje gehad op mijn nod. De dag erna werd ik helaas ongesteld. Afgelopen cyclus ook 1 keer getest, 1 dag voor nod maar deze was omowit.
op nod getest een vaag lijntje en zwanger, ik had die zelfde week ook 4 dagen voor mijn nod getest en spierwit
ik heb alle keuzes hier moeten aanstrepen hahaa ik heb meestal vage lijntjes op kv testen, bijna iedere maand ook rond mij eisprong en dit was bevestigd door de gyn ook met zwanger teste ik positief maar wel duidelijker dan die vage lijntjes afgelopen maand en afgelopen week had ik weer een tuurstreepje binnen de afleestijd vorige maand was me hcg hormoon op de dag van het tuurstreepje 8mIU/ml en deze week op de dag van het tuurstreepje 3 MIu/ml beide keren niet zwanger en toch een stuurstreepje
aangezien ik nog steeds niet ongi ben en niet positief test ga ik ervanuit dat mijn vage streepjes vorige week mijn eisprong waren mede bevestigt door nogmaals een tempstijging werden de testen wit! kortom ze kunnen dus naar mijn mening wel reageren op een eisprong!
5 dagen (op dag 23) voor NOD licht streepje. Ik voelde me emotioneel en wist dat het veel te vroeg was 3 dagen later duidelijke streep en hartstikke zwanger. Helaas na 10wk miskraam. Toen duurde het nog 3 testen elke week 1 voor deze weer negatief waren. Ook KV 2 voor 5 gebruikt. Ik heb ze nu weer in de kast liggen. Prima testjes Groetjes
Hier ook alleen maar kv 2v5 gebruikt, altijd spierwit, tot ik zwanger testte op 10dpo, met een licht maar duidelijk streepje. In het zh beweerden ze eerst dat het van een kuur provera kwam, volgende dag zou het van een late eisprong komen. Yeah, right! Testjes werden steeds duidelijker, en heb nu een meiske van bijna een jaar rondkruipen
Ook even gestemd. Had gisteren iets na afleestijd een heel licht streeptje, matcare helemaal niets te zien. Ml voor de gein een testje laten doen en die kreeg ook een vaag streepje na een minuut of 10!
Ik heb ze gebruikt en gaf aan dat ik zwanger was en nog geen 5 minuten later super ongesteld.... Was helemaal niet zwanger! Sindsdien is het vertrouwen in die testen ook foetsie.
Ik heb ook gestemd. Ik heb heel vaak streepjes geplast rond eisprong. Achteraf. Mijn cyclus is alles behalve regelmatig en als ik dacht op NOD te zitten bleek het achteraf mijn ei te zijn. Precies 14 dagen na de valspositieve tests werd ik ongesteld. De keer dat ik wel zwanger was had ik ook zo'n nep-streepje na 10 min. De volgende dag nog een keer (want ik had er tenslotte nog een liggen... ) en die werd na 5 min positief. De dag daarna binnen de minuut. Pas zo'n 20/22 dagen na NOD was ie echt knallend.
beide gehad. twijfelstreepjes en niet zwanger en twijfelstreepjes en zwanger. ben op zich wel tevreden maar vind het wel fout dat er een twijfelstreepje kan staan terwijl ik niet zwanger was. En hoor dat ook veel meer over deze testen
Ik was altijd heel positief over kruidvat 2 voor 5. Maar vorige maand had ik, na afleestijd best duidelijke testen. Ik werd wel gewoon ongi. Toen had het nog wel gekund dat het om een foutje bij het innestelen ging. Maar deze maand heb ik mijn eisprong op een zondagavond gevoeld. Ook wat bruinverlies gehad. Pas dinsdag sex gehad. Toch had ik deze maand weer streepjes. Sommige verschenen binnen de 5 min en sommige waren best postief. Ik was eigenlijk meer nieuwschierig of ik nu ook streepjes zou krijgen. Ik begon vanmorgen al wat roze te verliezen en het wordt al wat meer, net als normaal eigenlijk. Plus keurig twee weken na m'n eisprong. Gisteravond (preciés twee weken na m'n eisprong) had ik ook al buikpijn. Het zóu heel misschien kunnen dat ik me heb vergist wat m'n eisprong betreft maar ik ben altijd wel regelmatig. Vroeger deed ik ovu testen en daar bleek dat ook uit. Bovendien zou ik dan een dag te vroeg zijn met m'n ongi. Ook vreemd, deze en ook vorige maand had ik precies 4 dagen voor m'n (n)od een behoorlijk positieve test. Vorige maand pas na indroogtijd maar deze maand stond hij er al heel vaag binnen de 5 min. en droogde heel duidelijk in. De volgende dag waren de testen weer héél vaag tot wit. Want er zit ook wel eens een hele blanco test tussen. (ik heb beide keren vanaf 5 dagen voor nod getest) Deze is van vorige maand, niet echt een indroogstreepje maar wel pas na 10 min. verschenen.
En deze is van deze maand, óók 4 dagen voor nod.(stond er vaag binnen 5 min.) In de ochtend een vage en laat in de middag ineens zo'n duidelijke. Volgend dag weer bijna wit dus. Het heeft in elk geval wel mijn nieuwschierigheid geprikkeld wat die kruidvat testen betreft. Denk dat ik eens ga testen na m'n ongi, om te zien of hij dan wit blijft. Hoor ook wel eens dat hij op LH reageert van sommige meiden. Zou niet moeten kunnen maar wat er bij mij gebeurt is óók raar. Lijkt bijna of ze ook op iets anders reageren. Bij de zwangerschap van m'n jongste testte ik 3 dagen voor nod en ging het toch wel anders. Ook een nog lichte streep maar hij verscheen wel direct héél duidelijk. Toch anders dan dit..
ik vind het wel een beetje schokkend dat 1/5 van de stemmers op deze poll een vals positieve test in handen hebben gehad. dan zullen ze misschien toch zo goed niet zijn