Tja vals..ik weet niet of ze allemaal vals zijn. Heel vaak is er natuurlijk sprake van een zwangerschap die de ongi dag niet haalt. Heel weinig HCG, net genoeg voor een vage test. Maar er zijn wel rare verhalen bij inderdaad.
ja de uitslagen zijn best zorgwekkend he.. vond ik dus ook ik weet ook niet meer wat ik van deze testen moet denken.
Ik weet het ook niet. Misschien ging het bij mij toch wel om foute innestelingen twee keer. Kan best. Ga het in elk geval eens uittesten, wat ze doen als er echt geen sprake van een bevruchting kan zijn. Want in het verleden bleven ze écht wel wit bij mij! Ook na het indrogen.
Ik was de eerste keer zwanger maar miskraam (niet vroeg maar rond de 10 a 12 weken) en de tweede keer zwanger 1e keer testen paar dagen na nod (waarschijnlijk wist hem niet precies omdat ik daarvoor een mk had gehad) heel licht miniscuul streepje gelukkig een paar dagen later wat duidelijker
Mmmm..ik moet zeggen dat ik toch vandaag pas echt ongesteld ben geworden. Gister bleef het bij wat minimaal bruinverlies, echt minimaal. Dus wie weet zou het toch kunnen dat er weer iets even ingnesteld heeft gezeten. Ach wat, ik ga gewoon een persoonlijk onderzoek doen naar Kruidvat testen! Wil nu toch wel eens weten of ze bij mij altijd streepjes laten zien of dat er toch iets aan de hand was. Het is wel makkelijk om te zeggen dat het aan de testen ligt anders.
Ik test alleen positief bij een echte zwangerschap en na mijn MA duurde het ook een aantal weken voor het streepje weg was. Maar als ik niet zwanger ben (en ook niet net geweest) heb ik alleen maar omo-witte testen, ook ver na afleestijd. Ik geloof niet zo in de vele vals-positieve verhalen (misschien die rond de ei-sprong uitgezonderd). Dan heeft er gewoon wat gezeten. Dat is het risico als je voor je NOD test, is mijn mening.
Ja, zo heb ik er ook altijd over gedacht Afrola. En zo was het bij mij ook altijd. Als het goed is horen ze trouwens ook niet op LH te reageren. Ovu testen wel op HCG. Nu is het natuurlijk wel zo dat iedereen van nature wel HCG in zijn lichaam heeft. Vandaar dat als je de test laat liggen het wel kán. Maar dan zijn het wel vage lijntjes als het goed is. Vind er bij mij wel heel duidelijke tussen zitten. En inderdaad, als je wacht tot je nod, of net erna, heb je pas echt een betrouwbare uitslag. Daarvoor blijft het toch altijd spannend, ook als je test wel duidelijk posi is. Daarom blijf ik het toch gewoon goede testen vinden. Het ligt eerder aan het testgedrag, hahaha!!
Stem uitgebracht. Vind het ook goede testen, en een leuk prijsje ook. Bijgaand een foto van de tests. Heb de bovenste test gedaan toen ik 2 dagen overtijd was, de andere heb ik vanmorgen gedaan (mede omdat ik nog helemaal niks voel ofzo, en me ook nog niet echt zwanger voel..) Maar overduidelijk toch?? Denk ook dat het een groot gedeelte aan het testgedrag ligt. (dat werd al eerder gezegd).
ik had bij me meisje een week voor me NOD al een licht streepje positief, en de maanden ervoor toen ik niet zwanger was, waren ze omowit........na me meisje heb ik nog een keer een licht streepje gehad bleek later een vmk helaas....dus ik ben zeker positief over deze testen!
Gefeliciteerd cocko! Het gaat ook vooral om streepjes die verschijnen ná de afsleestijd. Dat zou in theorie kúnnen komen door het natuurlijke HCG dat iedereen in z'n lichaam heeft. Maar bij mij verschenen ze eerder ook nooit hoor. Ik las hier ook wel over een man die ze ook kreeg na 10 min. vage streepjes dan he
KV is gewoon heel goed, maar bij mij teste ze dus al knal positief, terwijl ik maar een HCG waarde van 22 in mijn bloed had. Dit weet ik doordat het zkh dezelfde dag een bloedafname doet, omdat ik in een IVF traject zit. En hij test ook heeelll licht positief als ik een beetje HCG van 8 in me heb, hij hoort dus vanaf 25 posi te testen, maar test zelfs vanaf 8 zeer licht positief. En knal positief bij 22 MLU.... Dus hij is zeer gevoelig, dus kan me voorstellen dat je posi test als er maar iets even heeft genesteld, herken het . En door de bloedtesten weet ik dat het echt was, maar ook dat het fout zat. Succes meiden!
Ik heb gestemd op 'geen mening' al klopt dat niet, ik heb bijna overal wel een mening over Ik heb nog nooit een twijfel- of tuurstreepje gehad, dus deze vraag is op mij niet van toepassing. Wat ik meestal zie op dit forum, is dat de twijfel- en tuurstreepjes ontstaan bij testen die voor NOD gedaan worden.
Daar hebben we wat aan tenminste Babii, die cijfers! Ik denk éigenlijk ook wel dat er toch 2x achter elkaar iets aan de hand was. Ik dacht het ook wel aan m'n lichaam te voelen maar omdat dat zo bedrieglijk kan zijn... Er zaten bij mij testjes tussen die té positief waren om nog van vage streepjes te spreken, al werden ze pas na een kwartiertje echt zo duidelijk. Vaag stonden ze er al snel. En inderdaad Bri, op of vlak voor m'n nod waren m'n testen heel duidelijk toen ik zwanger was. Zelfs knál!
Ik ben een beetje een doos, dus maar 1 optie aangekruist, maar hier tot 3 keer toe een tuurstreep (na afleestijd) bij de K2v5 en alledrie de keren zwanger. Paar dagen later had ik dan een duidelijke test. Verder eerste ronde na vorige miskraam rond ei een test gedaan en toen was ie weer even lichtjes, terwijl ik een week eerder een witte test had. En afgelopen week lijkt mijn test ook wat te zijn opgeflakkerd rond een vermoedelijke eisprong (ik temp deze keer niet, dus ofwel een nieuwe zwangerschap, ofwel menstruatie, zal dat aantonen). Verder heb ik nog nooit ook maar iets gezien op de kruidvat-testen, en heb er inmiddels toch heel wat versleten....
De waarden in je bloed en in je urine kunnen verschillen, gaf mijn gyn vanochtend nog aan, dus dat kan verklaren dat je bij zo'n lage waarde in je bloed wel positief test....
Mijn eerste tuurstreep was 16 dagen overtijd (18 dagen na innesteling) en de tweede op NOD. Kan ook komen doordat je laag in HCG zit, je urine weinig geconcentreerd is, enz enz... Grappige is dat ik bij de laatste zwangerschap 1 dag voor NOD een knaller had....
Ah, dat verklaart ook waarom sommige meiden zeggen dat de testen niet kloppen omdat er bij de bloedtest niets uitkwam maar ze wel een vage kruidvat test hadden. Zeker als hij al op een klein beetje HCG kan reageren. Mijn geloof is weer aardig hersteld, dacht al dat ik gek aan het worden was. Met wat m'n lichaam me ook vertelde. Maar rond de eisprong zou hij toch niet positief moeten zijn eigenlijk.
Ik ben best tevreden over de kv2v5!! Had ook testjes van testjezelf.nu en die zijn veel vager! Maarjah nou ben ik zwanger dus was het erg fijn om een positievere test te zien! Weet dus niet of hij ook snel vals positief geeft!! Maar wanneer je zwanger bent is deze test veel mooier om naar te kijken!
heb ook al aardig wat kv2v5 versleten, heeft altijd gelijk gehad en als ik zwanger was, kreeg ik 2 dikke strepen....ben er tevreden over...