ik zie allemaal van die stomme lijntjes die er eigenlijk niet zijn. Heb er al 4 versleten in 3 dagen.... de ene zie ik alleen op mn telefoon bij heeeeeel hard turen en beter bij wijzigen van het contrast op mn pc. De andere zie ik alleen bij indrogen na een ochtend en de ander geeft een spierwit indrooglijntje.... Ik zal vanavond mijn duivels wel krijgen...
Mijn gyn zei gisteren da LH en HCG nogal op elkaar lijken en dat zwangerschapstesten om die reden kunnen reageren op LH... Dus toch niet zo gek dan blijkbaar
ook weer zo`n vage test van kruidvat.. Vanmorogen getest...niks...toen zag ik dat er weer eens zo`n roze waas overheem zat...urine niet goed opgeroogd dus...toen dacht ik...laat ik die druppels water eens proberen..nou toen stond er opeens een vaag streepje Misschien niet zo goed te zien op de foto maar thuis zie ik het beter... pfff wat moet je met zo`n test!
Ik heb nooit vage tests van kv gehad. Heb getest op 6 dagen voor nod: negatief. Op 5 dagen voor nod: licht positief. 4 dagen voor nod: nog licht maar wel overtuigend positief.
Ja, dat klopt Rozemarijke. Het lijkt veel op elkaar. Maar het hoort toch niet. Lees dit stukje maar over ovulatietesten. Vragen over het gebruik van ovulatietesten.
Ja, die streepjes had ik dus ook.. afwachten denk ik. Kan twee kanten op gaan. Bij mij werden ze drie dagen lang wel wat duidelijker, toen behoorlijk duidelijk en toen weer bijna wit. Ze stonden er ook hééél vaag binnen de 5min. Meer een schaduw die met indrogen duidelijker werd. Ga na m'n ongi nog eens testen om te zien om ze dan echt wit zijn. Verwacht het wel eigenlijk..
Haha, ja...beetje gek wordt je daar wel van he... bij mij was het m'n eigen schuld want tetsten voor je ongi he.. dan zit die kans er in! Maar het prikkelt wel mijn nieuwschierigheid en ik wil nu dus weten of hij straks ook nog lijntjes geeft. Denk het niet want ik had het vorige maand ook en toen waren ze wit later. Zal dus echt wel iets ingenesteld hebben gezeten. Die testen zijn ook best gevoelig. Maar ik heb dan de neiging om drie keer op een dag te testen, hahaha! En het maakte nog verschil ook. Vorige maand waren ze later op de dag duidelijker. Deze keer maakte het niet veel uit.
ja ach ik weet niet eens wanneer mijn nod is hahahaah....maar je kunt ook jezelf gek maken soms...zoals ik nu doe hahaha
Nou..ik probeer eigenlijk helemaal niet om zwanger te worden.. Vorige maand ging er wat mis en deze maand blijkbaar toch m'n eisprong wat later gehad want ik werd ook twee dagen later ongi. Erg, ik weet het...misschien wat voorzichter zijn... Maar ja, ik zou er wel aan kunnen wennen hoor! Jij sterkte met afwachten, ik ga je volgen want ik ben ook benieuwd hoe het afloopt..
Zie album. De eerste die erin staat is 12DPO op 11 DPO heb ik ook getest en was een heeeeel vaag streepje te zien in het licht. Mijn vriend zag het streepje niet en het was te vaag om op de foto te krijgen. Maar goed, het was voor mij een twijfel streepje, en ik was en ben nog steeds zwanger
Duidelijk! Zoals die bij jou op 12DPO was, was hij bij mij de afgelopen 2x op 10 DPO. Maar de volgende dag alweer veel vager.
Nee, haha,dat begreep ik al.. Ik was er ook eigenlijk helemaal niet mee bezig, in m'n hoofd bedoel ik. Was klaar zo! Maar het rare is dat het dan gelijk weer gaat kriebelen he. Dat is écht de natuur die daar voor zorgt hoor.
Het is dat ik de enige ben bij wie het kriebelt, want anders, misschien... Maar ja, dan moet hij óók wél een beetje beter oppassen. 3x is scheepsrecht zeggen ze he..
ik begrijp je helemaal hahaha....eigenlijk hoeft het niet perse maar ja nu zit ik weer in die vibe he hahaha
Tja, haha..zo gaat dat! Bij mij is het wel weer afgezakt. Dan kan ik weer wat nuchterder nadenken over wat een gedoe het weer zou geven met twee van die meiden waar er sinds kort een van naar school gaat. Puf puf met m'n dikke buik en daarna stress stress om op tijd op school te zijn met een kleine baby die de fles moet ed. Maar ja, ook dat zou z'n weg allemaal wel weer vinden! Ik duim voor je....