Hoi, Mijn partner is 2 meter en we probeerden vandaag de Babybjorn van mijn broer even uit. Het was een soort slabbertje voor hem! Dat wordt hem dus niet, maar welke draagzak is wel geschikt voor lange mannen? Hebben jullie hier ervaring mee? Zelf kom ik er niet echt uit... Alvast bedankt voor het meedenken! Groetjes, Mave
Zowel voor lange als voor korte mannen is de babybjorn niet geschikt. Deze is namelijk zeker niet ergonomisch! Mijn man is ook 2 meter lang en heeft heerlijk gedragen met de Tula baby drager. En inmiddels, meisje draagt 98/104, met de rose and rebellion pre school drager.
Babybjorn (en Stokke en Chicco) zijn voor niemand geschikt En al helemaal niet voor de kindjes die erin hangen. Ik zou als ik jouw was eens kijken naar een Tula babydrager, bondolino, storchenwiege carrier, HopTye, Emeibaby. Allemamaal fijne ergonomische dragers. Het fijnst is deze bij een consulent, of op een inloopochtend van een consulent, te passen en te proberen zodat je kunt voelen en ervaren hoe het zit. Wij zelf gebruiken een Manduca, een Tula Toddler en een Wompat Prescool op dit moment. En een berg doeken!
Mijn man is ruim 1,96m en draagt erg fijn met de tula. Die hebben we speciaal voor hem gekocht, aangezien ik meer met doeken draag.
Mijn man is ook 2 meter en ik Ben 1.78, wij dragen beide met de ergobaby performance carrièr. Stoer degelijk, makkelijk en zit heerlijk voor ons en de kindjes!
Mijn man houdt dan juist wel van een beetje knopen en dus wij hebben de mei tai gekocht van Lenny Lamb. Deze vindt hij ook zachter zitten bij de banden. Ons zoontje blij omdat papa hem draagt en ik blij omdat ik zo'n leuke dragende man heb
Mijn man (1.88m) draagt met heel veel plezier ons zoontje in een Manduca. Een hele prettige ergonomische drager die door middel van gespen helemaal op het lichaam af te stellen is. Daarna hoef je het niet meer te veranderen, en kan het met clips worden vastgeklikt.