Welke draagzak voor lange mannen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mave, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn partner is 2 meter en we probeerden vandaag de Babybjorn van mijn broer even uit. Het was een soort slabbertje voor hem! Dat wordt hem dus niet, maar welke draagzak is wel geschikt voor lange mannen? Hebben jullie hier ervaring mee? Zelf kom ik er niet echt uit... Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Mave

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Zowel voor lange als voor korte mannen is de babybjorn niet geschikt. Deze is namelijk zeker niet ergonomisch! Mijn man is ook 2 meter lang en heeft heerlijk gedragen met de Tula baby drager. En inmiddels, meisje draagt 98/104, met de rose and rebellion pre school drager.

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Babybjorn (en Stokke en Chicco) zijn voor niemand geschikt ;) En al helemaal niet voor de kindjes die erin hangen.

Ik zou als ik jouw was eens kijken naar een Tula babydrager, bondolino, storchenwiege carrier, HopTye, Emeibaby.
    Allemamaal fijne ergonomische dragers.

Het fijnst is deze bij een consulent, of op een inloopochtend van een consulent, te passen en te proberen zodat je kunt voelen en ervaren hoe het zit.

Wij zelf gebruiken een Manduca, een Tula Toddler en een Wompat Prescool op dit moment. En een berg doeken! ;)

4. Mave

Mave Actief lid

23 mrt 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Mochten anderen nog ervaringen hebben, hoor ik het graag!

5. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Mijn man is ruim 1,96m en draagt erg fijn met de tula. Die hebben we speciaal voor hem gekocht, aangezien ik meer met doeken draag.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Mijn man is 2.03 en ik 1.60 en beide maken gebruik van de manduca echt een super draagzak!

7. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Mijn man is ook 2 meter en ik
    Ben 1.78, wij dragen beide met de ergobaby performance carrièr. Stoer degelijk, makkelijk en zit heerlijk voor ons en de kindjes!

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Mijn man houdt dan juist wel van een beetje knopen en dus wij hebben de mei tai gekocht van Lenny Lamb. Deze vindt hij ook zachter zitten bij de banden. Ons zoontje blij omdat papa hem draagt en ik blij omdat ik zo'n leuke dragende man heb ;)

9. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Wij hebben de bondolino, deze is voor mij 1,65m en man 1,96m erg fijn.

10. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    manduca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ja heel erg fan!

11. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Mijn man (1.88m) draagt met heel veel plezier ons zoontje in een Manduca. Een hele prettige ergonomische drager die door middel van gespen helemaal op het lichaam af te stellen is. Daarna hoef je het niet meer te veranderen, en kan het met clips worden vastgeklikt.

Deel Deze Pagina