Ik heb "nee" ingevuld. Bij mij zijn alle vier de verstandskiezen voordat ze doorkwamen door de kaakchirurg verwijderd.
Er zijn er 2 verwijderd (zaten onderhuids, die heeft de kaakchirurg er uit gesneden). Dit jaar is er eentje met een puntje doorgekomen. Geen last van en de tandarts vind het ook prima. Ik ben 43
Als 20-er kwamen de 2 ondersten door maar niet volledig. Gaf infecties onder het tandvlees dus werden ze verwijderd . Tandarts zei: laat ze maar meteen alle 4 weghalen, is de meest wijze beslissing” (wink) Heb ze nog steeds ergens in n potje
Bij mij zijn ze niet doorgekomen. 2 zijn er nooit aangemaakt. En de andere 2 zitten nog netjes verstopt. Hopelijk komen ze nooit door ook.
Nee, ze lagen alle vier een kwartslag gedraaid in mijn kaak. En zijn dus alle vier door de kaakchirurg verwijderd.
Hier niet maar wel 2 verwijderd omdat de niet door konden komen doordat er geen ruimte zat maar wel gingen etteren om het zo te zeggen. Maar dat was zo ingewikkeld dat ze veel bot hebben weg moeten halen dat ik er nog steeds gaten van in m’n kaak heb. De twee bovenste doen nog steeds geen poging om door te komen, ze zitten er wel.
4 stuks, zijn er inmiddels nu allemaal uit had er best last van ze gingen niet goed. Bij mijn man maar 2
Lagen alle 4 plat nog in de kaak, verwijderd door de kaakchirurg. De man vroeg zich hardop af waarom ik zo "gezegend" was met zulke ellendige kiezen
Nee maar dat komt ook omdat ze de enige die er in aanleg zat, eruit gesneden hebben voor hij doorkwam. Hij zat zo ongeveer overdwars Maar had er dus maar 1 ook echt.