Ja hoor. Mijn man moet regelmatig een tijd weg voor zn werk en vaak slaapt onze dochter op zijn plek dan Als mijn man er wel is dan wil ze zelf niet want dan is het voor haar te warm zegt ze, haha.
Ik heb nee gestemd, maar mijn zoontje gaat ook echt niet slapen bij ons in bed. Hij gaat liggen klieren en keten en als hij klaar is met liggen gebruikt hij het bed als trampoline. Heel soms als hij ziek is, maar dan moet hij echt goed ziek zijn en ik 't niet helemaal vertrouwen. Maar als jullie er geen problemen mee hebben en je kindje gaat gewoon lekker slapen moet je 't natuurlijk gewoon doen
Ik heb anders gestemd. Onze dochter slaapt regelmatig bij ons, maar niet zo zeer voor de gezelligheid. Ze slaapt erg onrustig, wordt snachts vaak wakker en slaapt dan het beste verder bij ons. Het is dan of tig x mn bed uit of 1x om haar op te halen. Ik slaap er prima om en hoewel ik het ook wel gezellig vind eigenlijk, is het wel de bedoeling om het in de zomervakantie 'aan te pakken'. Ze begint nu net op school en dat levert eerst genoeg stress op. Ze vindt het superleuk maar is erg gevoelig en we merken dat ze prikkels vooral in haar slaap verwerkt waardoor ze dus erg onrustig is snachts.
Hier slaapt onze zoon heel soms even bij ons. Vaak als hij om 6u wakker is bijv slaapt hij nog even lekker verder tussen ons in. Heerlijk! Verder komt hij er niet voor. Zelfs als hij ziek is wilt hij maar even bij mij liggen en daarna naar zijn eigen bedje.
Als hij goed ziek is, slaapt hij bij ons en soms als hij wakker wordt in het midden van de nacht. Dan kan hij niet meer in slaap raken op zichzelf. Tussen ons slaapt hij in die gevallen beter. Dit gebeurt echter zelden en gelukkig hebben we een groot bed dus plaats genoeg!
Ik heb nee gestemd. In principe zou mijn zoon best weleens bij ons mogen slapen maar hij doet dat zelf niet. Ook als hij ziek is dan neem ik hem bij ons in bed maar hij slaapt dan niet en kliert alleen maar. Dan gaat ie expres in de ogen prikken en allerlei andere fratsen. Mijn dochter is te klein die rolt zo van bed af dus dat durf ik niet. Sowieso wil ik ze niet structureel bij ons in bed maar afentoe lijkt het me wel wat hebben al slaap ik dan voor geen meter, maar helaas doet mijn zoon daar niet aan.
Nee wij doen dat niet. Maar alleen omdat zij dan simpelweg niet slaapt. Als ze dat wel zou doen zou ik het wel gezellig vinden af en toe
hele nachten eigenlijk zelden gedaan toen de oudste zo jong was. wel mocht ze als papa weg was naast me komen liggen.
Als ze ziek is mag ze bij mama in bed en gaat papa naar haar bed. 'S morgens komt ze regelmatig nog even bij ons in bed. De ene keer is het meer stoeien een andere keer gaat ze nog even lekker slapen.
Mijn zoon logeert wel eens bij ons als 1 van ons er niet is. En wij ook wel eens bij hem, naast zijn bed op het logeermatras. Hebben op vakantie ook al een paar keer zo'n slecht 2 persoonsbed dat we om de beurt bij onze zoon slapen. Gezellig!! Edit: dit kan pas sinds kort. Daarvoor ging hij altijd keten
Hier gebeurt dat wel eens, laatste tijd niet meer eigenlijk. De kinderen logeren wel vaak bij elkaar. 'Vroeger' logeerden ze wel eens bij mij en ging papa in hun bed liggen, of andersom . Vorige zomer heeft mijn man 6 weken in het ziekenhuis gelegen en lagen de kinderen altijd bij mij in bed. Maar ik slaap heel makkelijk, zelfs als er een kind op mijn hoofd ligt slaap ik door
alleen sochtends af en toe als papa en mama nog een beetje verder willen slapen xD. dan gaat ze of ook nog even slapen of ze gaat tv kijken en zo hebben papa en mama nog een beetje slaap. voorheen sliep ze wel is de hele nacht bij ons, soms hele periodes maar ze slaapt nu niet meer echt bij ons in bed dus dat kan niet meer.
Hier altijd in eigen bed, in ochtend mag ze wel bij ons komen liggen. Omdat ze anders ook wakker wordt door een van onze wekker.
Regelmatig komt onze dochter van 4 bij ons liggen. We proberen haar na het inslapen wel weer terug te leggen. Dochter van 10 maanden krijgt snachts nog borstvoeding en met zijn 4 ren in 1 bed van 140m vind ik echt te krap. Als ze echt niet lekker is ofzo gaat man met haar op de bank. Maar ik vind t opzich geen probleem, maar ik lig echt niet lekker, heb veel ruimte nodig. Als we straks klaar zijn met verbouwen gaan we ook een lekker groot bed kopen
Wij houden regelmatig logeerpartijtjes. Meestal logeren ze dan bij elkaar op de kamer. Als één van ons laat thuis is of ergens anders slaapt dan gaan de meiden bij elkaar in ons bed, en slapen wij (apart) in hun bedden, of dan slaapt de ander met allebei de meiden in ons bed. En af en toe logeert één van de meiden bij één van ons in het grote bed. Ze komen zelden 's nachts uit bed en zijn nooit ziek. De nacht erop weer in hun eigen bed slapen is nooit een probleem.
Hier ook zo. Bij ons slapen ze denk ik 2 x per jaar, bij elkaar vaker. Geen probleem, ik vind het wel gezellig zo nu en dan.
Hier mag dochter bij ons slapen wanneer ze wil. Dat doen ze dan ook nog wel eens (1 keer per week gemiddeld? Soms 3 keer in 1 week, dan een paar weken niet). Ze slaapt heerlijk tussen ons in en we vinden het heel gezellig. Zoontje zou dat ook mogen, maar die wil echt echt echt niet. Dus die blijft altijd op zijn kamertje (heeft tot 9 maanden bij ons geslapen). Ik wil ook een familiebed Lijkt me heerlijk!
Ja hoor, elke morgen kruipt ze bij ons (na 6en) en slaapt ze vaak verder. Elke vakantie slapen we samen. Ze heeft ook heel lang, in haar eigen peuterbed, bij ons geslapen. Als ze ziek is slaapt ze tussen in of papa gaat naar het logeerbed. En als papa weg is voor zijn werk, ligt ze ook naast me. Maar structureel een nachtje bij ons slapen 'gewoon' thuis eigenlijk niet echt meer, mag wel, maar ze vraagt er niet om.