Hallo dames. Mijn tweede behandeling ging niet zo goed als de eerste..... Nu heb ik maar 1 embryo en het is een C kwaliteit. Matig dus.... Het is gisteren teruggeplaatst. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig hoe veel vrouwen er zwanger zijn geworden van een C kwaliteit embryo? Alvast bedankt❤️ X Melissert.
Probeer positief te blijven. Ik heb 4 tp gehad met een 5 AA wat een miskraam werd. Laatste terugplaatsing van mijn zoontje was een 4CB.... En die is nu 20 maanden succes!!
♥️Fijn en dat klinkt hoopvol. Hiervoor had ik een betere ronde. Had 3 A embryo's en 1 B. Niet zwanger. Wat er deze keer mis is gegaan weet ik niet maar zal binnenkort een gesprek hebben. 1 vraag hoe werkt dat precies met die letters erachter 5AA 4CB enzo. Ik hoor t vaker maar ik krijg alleen maar te horen of t A B of C is..
Het schijnt te maken te hebben met de grootte/groei. Maar precies weet ik dat ook niet.. misschien iemand anders die daar iets meer over kan vertellen? Anders je arts vragen
Ja ik heb hun website bekeken er staat dat ze ze met punten beoordeeld. Dus in weet niet echt of ze dat systeem gebruiken sinds ze ook alleen maar A B en C doen.. je krijgt ook niet te horen hoeveel punten ze hebben gehad dusja hij kan net zo goed heel weinig hebben gehad en echt slecht zijn of bijna tegen een B aanzitten. Maar ja ik weet uit ervaring dat kwaliteit toch niet altijd wat zegt. Natuur doet uiteindelijk toch wat die wil... Maar was wel benieuwd of er dames waren die hier ervaring mee hebben..... Ik weet ook dat er veel dames zijn die de kwaliteit niet eens weten. Als de embryo een kans heeft plaatsen ze het terug.
Bij mij zeiden ze nooit welke cijfer het had, alleen of het mooi was. Maar ook hebben ze uitgelegd dat de beoordeling alleen de buitenkant betreft. De fragmentatie van de cellen zeg maar. En bij een cryo heb je vaak wat fragmentatie door het ontdooien. Het wil alleen niets zeggen over hoe de binnen kant eruit ziet. Hoe gaan ze door delen. Wel over de kans op overleven bij invriezen (vanwege het stuk gaan bij ontdooien). Hoop voor je dat deze blijft plakken!