Oil pulling

Discussie in 'De lounge' gestart door MirW, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ha dames!

Ik lees interessante verhalen over Oil pulling. Het zou je lijf detoxen en een oud Indiaas gebruik zijn. Goed voor je tandvlees, gebit en mondflora.
    Ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die dit doen?

Waarom ben je het gaan doen, bracht het je wat je ervan verwachtte? Merk je andere positieve of juist negatieve effecten?
    Welke olie gebruik je en waarom?

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik heb het gedaan met sesamolie (koud geperst) maar had de discipline niet om het lang vol te houden. Ik vond het op zich wel fijn, mijn mond voelde heel schoon. Maar of het echt helpt om te detoxen weet ik niet.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Net even opgezocht wat het precies inhoudt en hoe het werkt maar ik denk dat ik pas.

4. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    In 50 days of green happiness wordt het beschreven en "wetenschappelijk onderbouwd". Dit bleek echter complete onzinwetenschap te zijn; een artikel in een onbekend wetenschappelijk tijdschrift, met een hele kleine testprogramma, geen behoorlijke opbouw etc.
    Heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar bovenstaande een keer gelezen dus leek mij relevant genoeg om te delen

5. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Het is ook niet wetenschappelijk onderbouwd, desalniettemin kunnen persoonlijke ervaringen best positief zijn.

Deel Deze Pagina