Je hebt ook vochtig toiletpapier (volgens mij heet het echt zo...) en dat mag je in de wc mikken. Geen hele proppen uiteraard, maar één of twee doekjes mag wel.
Oh echt ..wist ik niet. Ik ken alleen die dingen die je niet in de wc mag doen. Dus ik zie dan gelijk een hele emmer met vieze doekjes voor me haha.
Haha, getsie, dat gaat vast ook zo lekker ruiken. Wij zijn wel eens op vakantie geweest waar het toiletpapier niet in de wc mocht, maar in een prullenbakje, vond ik erg vies. Maar ik dwaal af...
Nou...gewoon, één bilflap opzij houden met een hand en met de andere hand afvegen(met toiletpapier uiteraard) et voila, een schone bips, of moet ik zeggen twee schonen bilflappen..... Echt, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan......
Hahaha heerlijk lig weer hardop dubbel hier . Gezinsleden kijken me aan enzo. Ik vind dit soort topics altijd lekker luchtig en grappig tussendoor!
Ik hoef geen ‘bilflap’ opzij te houden hoor als ik zit (Misschien ook omdat ik geen ‘bilflappen’ héb, maar ik hoef sowieso niks opzij te houden...)
Haha oké dan als je zit heb je niks opzij te houden. Tenminste.. ik niet. zo grappig dat iedereen het weer anders doet
Eigenlijk is het nog steeds heel slecht om dat in de wc te gooien. Ook diegene waarop staat dat het mag.
Ik las alleen de eerste paar reacties. Ik kwam bij bil flappen en lig helemaal krom. Vraagt mn Man: WAT DOE JE!? Begin in het uit te leggen... dat hoofd van hem. Hij kijkt me aan en denkt waarschijnlijk die is niet goed
Mijn broertje doet altijd maffe dingen met vrienden. Ze gingen proberen of je liggend kon poepen... Conclusie: het kan wel maar het is heeeel erg lastig.
Oh.. nou misschien dan eens kijken naar iets anders aangezien wij al eens problemen hebben gehad met het riool in de wc. Was al zo toen wij kwamen wonen maar ik wil het natuurlijk niet wéér.
Ik heb het vanmiddag dus zittend geprobeerd GEEN succes!! Voelde vies en niet schoon. Moest ook een hele rare houding aannemen op mijn arm zo ver naar achteren te krijgen in zittende positie. Dus daarna gewoon weer lekker staand gedaan Maar goed, ik heb ook een dikke kont dus misschien lukte het daarom niet
Ik ben zo gestrest van deze grote boodschapdat ik gewoon niet meer poepen kan Maar morgen probeer ik het zittend