Zittend. Maar vaak is het papiertje nog schoon als ik heb afgeveegd. Schone poeper blijkbaar Er zit echt bijna nooit iets tussen mijn billen. Ik zal wel weer raar zijn.
ik ga stuk hier! Ik wist niet dat je blijkbaar staand kon afvegen Altijd al willen weten deze informatie *sarcasme uit*
Haha te grappig. Hier veeg ik zittend af. Alle 4 overigens. Kan me niet voorstellen dat staand afvegen makkelijk is
En toch met regelmaat mensen verzorgd die bijv boomstam verpleging hadden bij letsel aan nek/ rug die helemaal stijf / plat moesten liggen. En als je dan moet daan moet je
Waarom toch altijd dat gepolariseer hier op zp? Ik mis mijn optie. Ik doe het beide. Soms staand, soms zittend. Net wat uitkomt. Ik ben, zeg maar, niet voor één gat te vangen (sorry, hele foute grap )
Is ertussenin ook nog een optie? ik sta nog gehurkt ongeveer 10cm hoger dan zittend zodat ik er net tussen pas met mijn hand
Omdat gewoon toiletpapier gemaakt is om te beginnen afbreken zodra je het in het toilet gooit. Doekjes doen dat niet. Hier in councilland moet het deksel van onze gemeenschappelijke put regelmatig worden open gegooid om te ontstoppen omdat de buren dus die doekjes blijven gebruiken. Put ligt binnen ons afgeheind tuintje maar elke maand staan ze er om te ontstoppen. Buren klagen nu dat alles terug omhoog komt en ons toilet spoelt normaal door. Laat de buren dus maar even garen in hun eigen stront.
Wat een topic En vegen jullie dan af met je linker of rechterhand? ik met een voctig wc papiertje anders krijg je van die vieze handen....
Met rechts Meestal zittend, soms half staand. Als je genoeg papier gebruikt worden je handen niet vies en je wast daarna toch je handen.
Zittend en dat met gevouwen papier, staand en een prop werkt toch niet. Gehurkt ok dat kan nog wel eens gebeuren op vakantie
Had ie naar Hans Teeuwen moeten luisteren. Die zong het al eens: Pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je schijten maar ‘t is beter als je zit.
En toch bevalt zo'n groot deel van de vrouwen wel liggend. Gaat ook makkelijker als de zwaartekracht meewerkt