Ik zit en veeg af met een vochtig doekje en daarna gevouwen wc papier tussen mijn benen door. Ik ga dus niet met mijn hand achterlangs, zoooo onhandig. Mijn vriend staat.
Wel hoor, ik doe het altijddddd van voor naar achteren. Ik snap dus echt niet dat mensen niet zo kunnen afvegen.
Ik denk dat ze het letterlijk bedoelt Hier trouwens zittend, met het wc papier gevouwen in mijn rechter hand. Mijn man zegt net dat hij staand afveegt. Nooit geweten en vraag me dan ook af hoe.
Mensen, staand betekent niet rechtop staan met je billen bij elkaar geknepen Ik denk inderdaad dat meespeelt hoe je het van je ouders leert. Toen wij klein waren, moesten we van de wc afkomen en voorover bukken zodat onze ouders konden helpen. Dat doe ik dus nog steeds, licht bukkend. Zonder hulp van ouders Het is nooit in me opgekomen om te gaan/blijven zitten, eigenlijk.
ja dit ik heb mn kinderen ook steeds laten staan om ze te helpen en zij doen het afvegen nu ook staand.
Nou ik heb voor de bevalling een grote boodschap op een po moeten doen, half zittend half liggend kan je zeggen kan ook door dat gordijn komen maar het ging voor geen meter. Doe mij maar gewoon zittend.
Heb mijn kids altijd laten zitten bij afvegen. Puur omdat de oudste 1x zelf wilde doen en toen hij van wc af wilde komen, er een mooi bruin spoor op de wc bril achter bleef omdat hij nog niet had afgeveegd. Hier dus zittend. Geen flauw idee wat mijn man doet. Staand nooit in mij opgekomen als volwassene eigenlijk. natte wc doekjes (ookal zijn ze voor wc) zijn slecht voor het riool helaas. Had ze ook maar sinds ik weet dat het riool het niet aan kan zijn we ermee gestopt
Ja dat idee heb ik ook, dan heb je een bruine ipv rose poes, nee ik veeg naar achteren hoor. En in het ziekenhuis deed de verpleegster dan ook, achterwaards vegen