Ik ben nu in Marokko en hier hebben ze overwegend hurk wc's, dus moet je wel staand afvegen. Ik vind dit echt niet te doen...
Nou op vakantie zou ik ook niet zo blij zijn met een hurk wc kan vaak lastig poepen op vakantie en om dan gehukt te moeten staan lijkt me geen pretje.
Ik heb nog wel ff een vraag: Als je zittend afveegt hang je dus met je hand in de pot of kun je met je arm tegen de bril aanstoten. Vooral bij een openbaar toilet moet ik daar toch echt niet aan denken. Dat is toch goor?
Hoe ver hangen jouw billen dan in de pot? Ik buig dan wat voorover, met mn achterste de lucht in, met een hele holle rug. Dan blijf je ruim boven de bril.
Het schijnt wel de beste houding te zijn om te poepen https://www.telegraaf.nl/nieuws/818996/we-poepen-in-de-verkeerde-houding
Misschien dat ik daarom ook gewend ben om het staand te doen; ben opgegroeid in een land vol hurkwc's
Dat zal best, maar ik blijf het een smerig gebeuren vinden. Je moet je best doen om niet over je voeten te piesen, je hangt met je neus er bovenop en je moet ook nog eens staand afvegen .
Nee je schuift wat na voren op de bril en ruimte zat voor je hand,en je moet wel een mega torenflat gemaakt hebben wil je niet kunnen vegen.
Nou heb het op vakantie moeten doen vorig jaar, was blij dat er een boom stond waar ik tegen kon leunen was anders niet vol te houden en ik heb echt geen zwakke beenspieren. Oh nee bedoelde jouw niet maar de dame die het raar vond hoe dat ging sorry