leuke naam! Ik zie een heel vrolijk jochie voor me bij de naam. Ik vind deze naam erg leuk, wordt ook niet zo vaak gebruikt.
Leuk! Het klinkt een beetje joods ofzo. Ik zie een jongetje met donker haar lekker rennen en voetballen enzo.
Leuke naam, al voel ik toch iets meer voor Mika Ook ik heb niet echt een bepaald beeld bij de naam Mikai...
De enige Mikai die ik 'ken' is de zoon van oud wielrenner Michael Boogerd. Hij is blond met blauwe ogen. http://static1.hln.be/static/photo/2009/8/9/4/media_xl_546049.jpg Ik vind het wel een leuke naam. Hij komt niet vaak voor, maar hij ook weer niet zo apart, dat je voor gek loopt.
Bij de naam Mikai zie ik een donker Aziatisch jongetje voor me. Ik zou de naam dus nooit aan een oer-Hollandse blonde jongen geven.
Ik denk juist een beetje Slavisch, Russisch/Pools, maar ik vind het wel een leuke naam eigenlijk... Juist leuker dan Mika, dat vind ik weer meer een meisjesnaam namelijk.
Niet zo eerlijk gezegd... Vind t n slavische naam , passend bij blond kind blauwe ogen. Alleen totaal niet mijn smaak...
Ik zie bij de naam Mikai een kind met zo'n typisch vierkant oostblok-hoofd voor me.. Niet mijn smaak, te robuust..