Niet echt mijn smaak. Ik ben deels Frans opgevoed dus ik kan hem wel uitspreken, maar ik kan me voorstellen dat Nederlanders daar moeite mee hebben.
Spreek je het begin uit als Tjerk? Dus Tjerie? Ja dat vind ik eigenlijk wel heel erg leuk!! Als het Tie-erry is, dan vind ik het niks
Fantastisch!! Zo'n mooie naam! Blijft ook leuk ongeacht de leeftijd. Mijn lief kan er helaas helemaal niks mee.
Het is niet echt Tjerrie, dat klinkt zo plat.. Het is ook niet tie-errie. De echte Franse uitspraak is moeilijk op papier neer te zetten maar zit ergens tussen Tjerrie en Tie-errie in.
Mooi! Ken iemand waarbij de uitspraak gewoon(?) Tjè-rie was (goh lastig te omschrijven hoe het uitgesproken werd). Nooit iemand dat anders horen zeggen of er moeite mee horen hebben eigenlijk.. Maar misschien is die uitspraak wel niet de gebruikelijke: geen idee haha
Frans uitgesproken met de juiste klemtoon vind ik hem wel leuk. Gaat hier in Nederland niet gebeuren, zonde van de naam...
Doet me denken aan Thierry Henry,de bekende Franse voetballer. De uitspraak van Thierry lijkt mij logisch, T(i)jèrrIE (klemtoon op de y dus).
Als het op dezelfde manier als bij de serie the Originals wordt uitgesproken dan vind ik het wel een leuke naam .
Ik heb altijd moeite met de uitspraak van het luchtje angel van thierry mugler.. Ik zeg het met de 'th' uit het engelse 'the' en de engelse r.. Maar zal ongetwijfeld helemaal fout zitten Vind de naam er erg mooi uitzien maar de uitspraak is erg lastig.. Maar op een gegeven moment kent iedereen in je omgeving de uitspraak en nieuwe mensen nemen het meteen goed over als je je voorstelt toch later?