Superblij maar wow zo vroeg al die symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door miss27, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Voor nod misselijk alles en iedereen stonk de meest gekke dromen lage rugpijn inmiddels na nod het rijtje hiervoor plus de moodswings heel erg moe doodmoe last van men ogen en oh ja de niet schootkat is niet van me af te slaan :) ik heb hier tijdens men vorige zwangerschap zo goed als geen last van gehad en zeker niet zo vroeg is dit normaal ??

2. anne0616

anne0616 Lid

29 nov 2015
    27
    1
    0
    Werkzaam in de zorg
    Zuid Limburg
    Ik herken het. Bij mijn eerste nergens last van. Maar nu al voor nod misselijk en gevoelige borstel. Nu vaker misselijk, moodswings, koud en enorm moe. En al wijzen naar borsten (tepels vooral) doet zeer.
    Het hoort er bij. En de ene zwangerschap heeft meer kwaaltjes dan de andere.

Vooral proberen te genieten.

3. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Elke zwangerschap is anders! Hier nu zwanger van de 3e en weer is alles anders dan de vorige keren. ...

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hier ook #2 en alles veel heftiger :p

5. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    IK had t/m 5-6 weken ook echt last van vanalles! Pff... ik dacht echt bij mijzelf: dit gaat zwaar worden!
    Nu al zeker 2 weken geen last meer van supervervelende kwalen, behalve dat ik doodmoe ben en een dikker hoofd krijg alsof ik vocht vasthoud! haha... fijn! ;)

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Hier ook al heel vroeg al last van alles.
    - Voor NOD was ik enorm moe. Echter we waren op vakantie en dan kom je tot rust.
    - Mijn borsten deden pijn. Mijn dochter was net gestopt met drinken dus ja....
    - Misselijk in het vliegtuig terug.

en nog ging er geen lampje bij me branden haha. Mijn man had het al door.

Ook deze zwangerschap weer tot een week of 18 kotsmisselijk geweest met overgeven. Nu nog steeds weeïg.

7. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Ik vind het allemaal eng ene dag van alles andere dag weinig alleen moe en pijnlijke tepels en uiteraard mega moodswings overigens ook veel hoofdpijn. Ik had daarbii ook last van een flinke verkoudheid met koorts keelpijn hoesten op Den duur pijn in mijn rechterschouder en een vervelende zeurende pijn in mijn bovenbenen verder zo gelaten maar was wel bij de huisarts geweest om te kijken of mijn longen wel oké waren uiteraard ook verteld dat ik zwanger ben dus die vond het nodig gelijk de verwijzing te doen nu werd ik donderdag gebeld Door de verloskundige met de vraag hoe ik me voelde en voor een intake afspraak te maken ik uitgelegd griepje te pakken wat spierpijn in mijn ogen en wat pijn in de nek en schouder waarop zij zegt ik ga even met mijn collega overleggen want misschien moet je toch even langskomen voor een echo ik was er even van ondersteboven ze komt terug aan de telefoon en zegt we willen toch even een echo maken waarop ik zeg zo vroeg is er toch nog niks te zien ze zegt dat klopt maar we willen uitsluiten dat het geen bbz is :( Ik vond het eng en was er uiteraard huiverig voor maar goed ik ben gegaan en het zat gelukkig in mijn baarmoeder nu hopen dat ons babytje goed blijft plakken 12 januari 2016 om half 1 heb ik men intake en volgende echo( wel gek is nog op mijn verjaardag ook )tot die tijd probeer ik er toch men rust in te vinden en me niet te druk te maken heb aardig wat miskramen achter de rug vandaar hoop dat jullie dames ook allemaal een superzwangerschap hebben en straks een prachtbaby in jullie armen mogen sluiten.:)

Deel Deze Pagina