Hahaha ik moest hardop lachen hierom . Kun je me ook uitleggen waarom? Is het de combi? Of heb je het sowieso bij beide namen? Of gewoon een gevoel, kan ook nog natuurlijk.
Bedankt voor het meedenken maar ik vind Seth echt een heel ander soort naam. Die helemaal niet bij ons past . Gelukkig staan er naast L.e.v. ook nog andere namen op het lijstje dus we gaan er sowieso wel uitkomen. En wellicht is het een meisje.... volgend weekend weten we dat .
Ik denk dat het komt dat het korte namen zijn die beginnen met een L, net als bij de Laven. Lot, Lal, Luim etc. ( En stuekem een Efteling fan)
Ik vind het wel jut en jul. Wij hebben een L.i.z.e en willen om die reden niet voor L.u.u.k gaan, terwijl dat wel (vooral mijn) nr 1 jongensnaam is.
Grappig ik vind de door jou genoemde combi helemaal niet jut en jul . Vooral omdat het aantal lettergrepen verschilt en enkel de eerste letter overeenkomt. Ik zou er gewoon voor gaan .
We krijgen een jongen dus nu moet ik mijn vriend nog overtuigen van deze naam haha . De poll is 50/50, voor mij genoeg om de naam in ieder geval niet af te schrijven vanwege het “jut en jul”-gehalte.
Hmm, niet jut en jul, maar ook niet wauw. Misschien L.o.u en Will Des Todd Brett Ids Revi Riff Rhys Rye
Ik vind Lev heel leuk! Icm Lou kan dat ook wel vind ik. Ik wilde hier zoon Lev noemen, zeker omdat mijn partner Russisch is, maar die wilde dit zelf niet haha. Jammer! Succes met de naamkeuze!
Ik vind het té Jut en Jul, maar ik vind de naam Lev ook helemaal niets (Lou vind ik wél leuk trouwens). Misschien kun je hem aanpassen naar 'Zev'? Vind ik leuker dan Lev persoonlijk, en dan heb je die twee 'ellen' niet.