Wij zijn in verwachting van ons tweede kindje. Na een zoon krijgen wij nu een meisje. Onze zoon heet Mees. Wij zoeken een korte lieve maar ook stoere naam. Eisen: * 1 lettergreep * 4 letters Saar stond op 1 maar valt helaas af. Ik ben benieuwd of jullie nog met andere leuke namen komen.
Mees en Roos Mees en Sien Mees en Noor Mees en Fran Mees en Loes Mees en Fien Mees en Kaat Mees en Lien Mees en Maud Mees en Rien Mees en Beau Mees en Ruth Mees en Finn Mees en Mien Mees en Free Mees en Linn Mees en Loor Mees en Nien Mees en Suus Mees en Riet Mees en Juul Mees en Babs Mees en Pien Mees en Siel Mees en Gwen Mees en Wies Mees en Trui Mees en Brit Mees en Miep Mees en Toos Mees en Daan Mees en Lief Mees en Puck Mees en Miet Mees en Ties Mees en Neel
Mees & Lynn Mees & Puck Mees & Suus Mees & Tess Mees & Jill Welke namen ook leuk zijn met 4 letters maar met 2 lettergrepen zijn: Mees & Emma Mees & Nora Mees & Rosa Mees & Sara Mees & Vera Mees & Lina Mees & Anna Mees & Lisa Mees & Lize Mees & Mila
Haha ja ik zou het persoonlijk ook niet geven aan m'n kind... Maar hier hebben vrouwen met de naam Geertrui / Gertrude dikwijls Trui als roepnaam. Maar 't is zo moeilijk: 4 letters en 1 lettergreep. Dus ik dacht 'wie weet' vinden ze hem bij Mees passen