We hadden besloten een jongen Jurre te noemen. Nu zegt hij net dat hij Jurre toch niet zo leuk vindt. Hij vindt het vooral een naam voor kleine kinderen en niet voor volwassenen mannen. De tweede keuze is Siem. Melle, Tom en Siem Melle, Tom en Jurre Laat jullie meningen maar weer achter
Ik vind ze ook beiden erg leuk. En Siem hadden we bij de oudtste ook al op ons lijstje staan Maar ja....als manlief blijft twijfelen over Jurre dan wordt het sowieso Siem.
Vind ze ook beide kunnen hoor. Als jij en je man beide Siem leuk vinden dan ben je klaar haha. Jurre ook leuk maar als de 1 hem minder vind zou ik voor Siem gaan. Succes met kiezen je kan het niet verkeerd doen.
Nou sommige mensen doen in mijn ogen wel wat verkeerd bij het kiezen van de naam voor hun kind Het moge duidelijk zijn dat ik houd van namen met duidelijke schrijfwijze en dito uitspraak. Ik word ook altijd een beetje geïrriteerd als mensen aan mij vragen of het Thom is of Tom
En Jur? Misschien is dat meer iets voor een volwassen vent? Siem vind ik persoonlijk niet zo leuk... vooral ook de verkleining niet: Siempie...
Ik vind Jurre leuker en Siem juist meer alleen voor een jongen ipv een man. Maar in combi met je zoons kunnen ze allebei goed.
Siem vind ik veeeeeeeeeel mooier dan Jurre. Als jullie al hadden besloten: is Jurjen een optie als officiële naam (volwassen naam) en dat jullie zelf Jurre zeggen?
Tussen Jurre & Siem kan je niet verkeerd kiezen en ik deel je mening ik hou ook van namen gewoon zoals ze zijn.
Nee, jullie niet. Maar denk eens aan vriendjes, klasgenootjes, sportvriendjes... De naam van onze dochter wordt afgekort door al haar vriendinnen op een manier die ik van te voren nooit had bedacht...
Ja, echt he? Maar ik hoor het ze zo roepen: He Siempie! Maar goed, laat je daar niet door weerhouden zou ik zeggen...
Beide namen zijn leuk en passen goed bij de broers. Als jullie allebei Siem ok vinden, dan ga je voor Siem! Zelf zou ik ook niet kunnen kiezen, maar toch een lichte voorkeur voor Jurre. Of is Jurn nog een alternatief?