Wie van jullie heeft de Nike Air Max Thea sneakers? Na lang zoeken ben ik erover uit dat dit precies het model dat ik zoek dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Zijn bijv. je tenen zichtbaar in de schoen? Ik las dit namelijk bij een andere schoen wel veel terugkomen. Vallen ze groot of klein? Op sommige sites lees ik dat je een maand groter dan 'normaal' moet bestellen en bij anderen lees ik er niks over. Ik hoor graag, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!
Mijn zusje heeft ze al ongeveer 1,5 jaar en ze zien er nog steeds erg mooi uit, ik zie bij haar geen tenen. Zij is er dik tevreden over!
Ik heb ze ook, lopen heerlijk. M'n tenen zijn niet zichtbaar hoor . Zou inderdaad wel aanraden om een halve tot hele maat groter te bestellen. Ze vallen vrij smal.
Lopen ze ook nog wat uit? Ik twijfel zo he.. Ik heb normaal maat 41 maar bij deze schoen zou ik dan al gelijk 42 moeten kopen omdat er geen halve maar tussen zit. Heb niet echt een brede voet maar zeker ook niet smal. Zo lastig! Nog meer ervaringen?
Ik heb ze ook en lopen heerlijk! Tenen zijn niet te zien en heb idd ook een maat groter als anders (38 ipv 37).
Ik heb ze ook. Tenen zijn bij niet zichbaar en ook ik heb een maat groter dan normaal. Fijne schoenen!
Ik zou toch echt voor een maat groter gaan. Anders eens naar fysieke winkel gaan om te passen? Of beide maten bestellen en 1 retouren
Ik heb vanmiddag al even n de stad gekeken maar ik heb ze niet kunnen vinden helaas. We hebben hier maar weinig schoenenzaken. 2 bestellen vind ik wat te duur.. Maar.. Nu ik alle reacties lees zie ik dat iedereen een maat groter heeft. Dat ga ik dan ook maar doen! Tnx dames!
Hier ook maat groter Hier waren ze alleen na een jaar al kapot bij de hiel, bij je pees zeg maar... en daar stak hard 'plastic) doorheen dus kon ze weggooien Vind sowieso de kwaliteit van Nike niet meer wat het geweest is.
Hele mooie schoenen ze blijven mooi. De hiel gaat kapot wanneer je ze niet een maat groter neemt. Je ziet in deze schoenen geen tenen omdat er n soort band overheen loopt. Neem ze dus 1 maat groter. Je loopt ze niet uit. Ze lopen heerlijk!
Even een update. De schoenen heb ik zojuist ontvangen en zitten heerlijk! Dankzij jullie reacties toch een maat groter besteld en dat was maar goed ook!