Je zegt dat kinderen er amper ziek van worden, zoals de meesten. Maar dat geldt niet voor alle kinderen. Er zijn zeker wel kinderen die er niet zo makkelijk vanaf komen. Niet zoveel nee, maar ze zijn er wel. Dus je kunt niet zeggen dat kinderen er niet ziek van worden. De meeste kinderen ja, maar niet kinderen. Ik vertrouw dit virus niet hoor. En we weten ook nog zo goed als niets over eventuele langetermijngevolgen van het virus, ook op kinderen. Daar gaat bijna iedereen maar aan voorbij, terwijl er wel heel makkelijk gewezen wordt op mogelijke langetermijngevolgen van de vaccinaties. En daar is, met kennis die er is over alle vaccinaties heel aannemelijk van te maken dat die kans echt bijzonder klein is. Ook van de nieuwe MRNA vaccins.
Dit vaccin is nieuw, maar een vaccin op zich niet. De medische wetenschap weet heus wel hoe een vaccin gemaakt moet worden.
Het is geen gewoon vaccin waarmee al jaren wordt gewerkt. Het is mrna, gentherapie. Werkt op een andere manier.
Niks kun je nog hard bewijzen, maar kijk naar de oversterfte die niet door corona komen. Een lijst met sporters die spontaan neervallen op het veld. Het klopt niet. Tuurlijk kun je het 2 keer krijgen. Er is steeds een andere mutatie. Alleen zal het steeds milder zijn.
Over welke hebben we het? Want er gaan veel geruchten. En bij een groot deel van deze mensen was toen nog niet eens spraken van een corona vaccin. En ook zo der corona en vaccinaties hiertegen vielen er wel eens sporters dood neer. Met topsport verg je enorm veel van je lijf. verder kan je er natuurlijk op wachten als je miljoenen of eigenlijk miljarden mensen gaat vaccineren, dat er zo nu en dan iemand vervelend op reageert. Dat is heel erg zuur maar dan nog wegen de voordelen enorm op tegen de nadelen wanneer je dit in het grote geheel bekijkt.
Kanker krijg je in 9 van de 10 gevallen ook “ineens”. Dat zou toch fijn zijn als we het van te voren zouden weten? Ik heb zelf 2 miskramen gehad. M’n dochter heeft 3 jaar geleden een periode gehad dat ze heftiger menstrueerde. Oh en het vaccin is niet in de testfase. Wat betreft de bijwerkingen. Dat plaatje is behoorlijk insinuerend. Want er wordt verder geen toelichting gegeven mbt die bijwerkingen. Elk vaccin heeft ze, ook vaccins die al tientallen jaren gebruikt worden. Verder is het punt met covid dat er hier een cijfer wordt genoemd, het aantal doden. Maar er zijn mensen die, een jaar verder, nog steeds kampen met de nasleep van Covid.
Bij dat bovenste geloof ik toch veel meer in het rode autootjes effect dan het effect van vaccinaties. Ik heb vroeger ook bij iemand in de klas gezeten die dood neerviel op een sportveld op zijn 18e. Dat was ruim 20 jaar voor de corona vaccinatie. Ik ben me er terdege van bewust dat vaccineren een medische handeling is, met risico's, ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens dat vaccineren in dit geval zeker weten gevaarlijker is dan ziek worden. Ik verbaas me ongelooflijk over de stelligheid die jij hier in toont.
Tsja. Een plaatje van jou, de bron waarnaar het plaatje "verwijst". https://www.ema.europa.eu/en/human-regulatory/overview/public-health-threats/coronavirus-disease-covid-19/treatments-vaccines/vaccines-covid-19/safety-covid-19-vaccines Leg jij mij eens uit hoe je van A naar B komt. En definieer vaccinatieschade.
Ik ben het helemaal eens met wat je nu zegt. Maar vind het een rare quote op mijn reactie aangezien ik hetzelfde zeg. Misschien moet je al mijn reacties in dit topic even teruglezen. En het is gewoon een feit dat de meeste kinderen er amper ziek van worden. Uitzonderingen zijn er altijd. Maar dit wordt gewoon door artsen en virologen bevestigd. Als het wel heel gevaarlijk was voor kinderen zou mijn keuze waarschijnlijk anders zijn. Zo is mijn oudste van 12 destijds ook gevaccineerd tegen de Mexicaanse griep. Ik twijfelde toen ook heel erg. Maar soms weet je gewoon niet wat de juiste keuze is. Wat me hier opvalt is dat sommige zich verdedigen wat betreft hun keuze. Waarom? Prima als jij ervoor kiest je kind wel te vaccineren toch? Net zoals het ook prima is als iemand dat niet doet.
Ik verbaas me er nog steeds over dat er zoveel mensen zijn die niet verder kijken en nog altijd geloven in de leugens van het kabinet. Ik ben geen wappie, absoluut niet, maar heb er wel een hele andere kijk op. Er gebeurd teveel de laatste tijd. Dingen kloppen echt niet. Maar goed. Dit was mijn laatste bericht in dit topic. Ga mijn tijd aan leuke dingen spenderen
Ik zag een screenshot op FB wat van zijn oma moest zijn die zegt dat hij net gevaccineerd was... maar ja dat kan iedereen geweest zijn. Niet echt betrouwbaar.
Ik weet dat je niet meer wilt reageren maar wat gebeurd er dan? Sporters vallen al dood op het veld sinds ik me kan herinneren. Verder hoor ik niks, ook niet via via. Ben veel op het internet te vinden en zoek bewust dingen buiten m’n straatje.
Eerlijk, nee ik heb geen bron. Die gaan we ook nooit krijgen denk ik. Maar ben toch iets gaan lezen. Het kwam als nieuwsbericht voorbij en ja dan ga je toch denken. Niet heel gek toch als je kijkt waar we nu midden in zitten? Als je op het bericht zoekt gaat het alleen maar daarover. En ik weet ook dat je dat dus niet voor waarheid aan kan nemen. Dat doe ik dus ook niet. Zoals ik al eerder schreef het zou net zo goed kunnen komen door corona zelf. Dat weten we niet. Ik neem niet zomaar iets aan. Ik hoop wel dat ze daar altijd eerlijk over zijn. Alleen denk ik niet dat ze ooit zullen zeggen dat het door de vaccinatie komt. Pas als het heel vaak voorkomt. En deze zeldzame bijwerking daar maken ze ook geen geheim van. Maar als ze het naar buiten brengen werkt dat niet mee in de vaccinatiegraad. En dit gebeurde altijd al dat klopt, de laatste tijd valt het alleen meer op. Maar dat is ook wat social media doet. Vroeger hoorde je er niets over.
Nee idd want ik zou als het de oma van mijn kind was niet fijn vinden als ze dat zou delen. En ik kan me dat dus ook niet voorstellen.