Nee, ik verf mijn haren niet. Ik ben erg blij met mijn eigen haarkleur. Af en toe spot ik een grijze haar en die trek ik er dan uit. Als het er tzt zoveel worden dat dat geen optie meer is ga ik mijn haren wel verven, maar dan wel een kleur die zo dicht mogelijk bij mijn eigen haarkleur ligt.
Nee en ook geen grijze haren. Allee, heb er een tijd geleden 2 uitgetrokken maar verder niks meer gezien Ik wil mijn haren graag blond hebben. Al een paar jaar eigenlijk maar heb tegen mezelf gezegd het pas te doen als ik grijs wordt. Dan kan ik ze de rest van m'n leven gaan verven. Vroeger wel blond gehad maar is misschien al 10 jaar geleden.
Ik werd op mijn 25e al grijs... ik verf het dus eigenlijk al een tijdje. Anders vind ik het geen gezicht.
Ja, jaren geverfd (vanaf 14 jaar) en een paar maanden geleden heb ik mn eigen kleur geverfd en wilde ik het laten uitgroeien en spontaan kreeg ik grijze haren. Inmiddels heb ik 1 tintje donkerder.
Ja ik verf mijn haren. Vind mij eigen haarkleur niet heel mooi dus verf ik het een tintje warmer en donkerder.(kastanjebruin) Dat maakt meteen mijn gezicht minder bleek. En voor de dames die zeggen dat ze "moeten" omdat ze grijs worden. Niks moet en grijs is juist erg in de mode.nooit gesnapt waarom een man wel grijs haar mag hebben en een vrouw "moet" gaan verven.
Overigens zag ik pas een vrouw, Aziatisch, met dus heel donker haar en die had hier en daar wat grijze strengen haar en dat stond echt zó mooi.
Heb ja ivm grijze haren gestemd. Ik begon op m’n 18de al grijze haren te krijgen en toen zo nu en dan geverfd. Nu bijna 29 en de grijze haren zijn er in overvloed. Noem mezelf vaak grijze postduif. Ik moet het wel weer verven maar laat het nu even uitgroeien zodat m’n haar weer even gezond kan worden. Ik verf het altijd zwart. Terwijl ik zelf donkerbruin ben en de kleur vaagt snel weg bij mij.
Ja, vanaf m'n 16e voor de lol. Vanaf m'n 25e noodzakelijk voor m'n grijze haar. Dus al zo'n 20 jaar bij elkaar opgeteld
Jazeker. Al heel lang. Vooral omdat ik het leuk vind om mijn haarkleur te wisselen, ook omdat ik mijn eigen haarkleur niet erg mooi vind. Ik ben behoorlijk donker, en met mijn 32 jaar heb ik een paar grijze haren. En die vallen heel erg op met donker haar. Dus nu een stuk blonder wat me goed bevalt.
Nee, heel af en toe wel eens een kleurtje gewoon om wat roder haar te hebben. Ik ben een beetje rossig/blond, dus als ik al een grijze haar zou hebben zie je ze niet denk ik de eerste tijd.
Ik heb : nee, wel grijs haar. Gestemd Ik heb op mijn 19 e mijn eerste grijze haar gespot en ben toen een spoeling gaan gebruiken, dat heb ik tot een jaar of 3 geleden gedaan en toen was er niet meer tegenaan te spoelen.... Ik dacht, voor wie doe ik dit eigenlijk?????!! En ben er mee gestopt. Ze hebben bij de kapper wel 10 keer gevraagd of ik dit echt wilde, verven was ook een optie!! Maar als ik naar een paar collega's kijk die hun haar verven... 2cm uitgroei, ze voelen zich daar ellendig bij....hup naar de kapper, om twee weken later de eerste uitgroei weer tevoorschijn te zien komen Je blijft er mee aan de gang. Ik ben bijna 43, en ja de haargrens langs mijn gezicht is grijs en ik heb er geen last van, ik voel me niet ouder, mensen schatten mij ook niet ouder dan ik ben, mijn man is ook grijs (en kaal!) en ik voel me er prima bij. Het grappige is dat drie "schoolpleinmoeders" van kinderen bij mijn dochter in de klas ook hun haar inmiddels niet meer verven
Ik zie heel vast grijze mannen met niet grijze vrouwen van een jaar of 60, dan denk ik ook, wat een stom gezicht! Als of niemand weet dat die vrouw niet ook grijs is.....
Nee nooit geverfd en ook geen grijze haren. Goede genen denk ik want mijn ouders (63 en 61) hebben er ook nog maar weinig. Heb zelf donkerbruin haar met een rossige gloed er in. Mochten er ooit grijze haren komen dan gaat er denk ik wel een spoelinkje in.
Ik was zelf een beetje muizig bruin, maar in de loop der tijd ben ik blonder geworden. In de zomer werd mijn haar echt mooi goudblond, maar daardoor kreeg ik wel erge uitgroei omdat het nieuwe haar niet verkleurde in de zon. Dus die uitgroei heb ik nu bijgeverfd.
Ik deed het altijd zonder grijze haren voor een mooiere kleur. Een paar jaar terug besloot ik toch mijn eigen haarkleur weer te willen zien en nu zou ik (voorlopig, zeg nooit nooit) die chemische troep niet meer in mijn haar willen hebben.
Ja ik verf het, maar grijze haren heb ik nog niet gespot gelukkig. Moet zeggen dat ik bijna altijd in een natuurlijke kleur laat verven zodat de uitgroei niet enorm opvalt.
Ik moet eigenlijk de eerste 2 aanklikkrn maar voor nu gekozen ivm grijze haren. Ik heb een hele saaie eigen haarkleur en past niet zo bij me. Te licht. Dus verf het al jaren donker. Sinds mijn tienerjaren. Nu zelf vroeger bij de kapper. Ik heb helaas ook het dnagen van mij moedersfamilie. Worden vroeg grijs. Ik ben al grijs aan het worden sinds ik 22 ben. Al gaat het bij nog vrij rustig aan. Ben na 10jaar nog sterds niet helemaal grijs. Zelfs niet voor de helft.
Heb wel wat grijze haren en ik moet er eigenlijk echt aan geloven! Binnenkort toch maar eens een kleurspoeling halen