Blij met jou! Ik ben het laatste jaar rap grijs geworden. Mn achterop mijn kruin en voor de rest her en der. Nietmeer te plukken. En ik verf het dus ook (nog) niet. Ik vind het jammer dat mijn eigen kleur niet zo warm meer is. Maar goed
Ik heb mijn haar nog nooit geverfd. Ondanks dat mijn zwangerschappen mijn haar veel en veel donkerder hebben gemaakt ben ik nog steeds hoogblond. Ik geloof niet dat ik grijze haren heb maar als ik ze heb zie je ze niet.
Eigenlijk verf ik al sinds mijn pubertijd, heb van mezelf een beetje een vage kleur lichtbruin haar, niet zo mooi. Ik laat het altijd in bijna mijn eigen kleur verven, maar dan ietsje 'warmer'. In de winter met wat lowlights erin en in de zomer een beetje highlights. Helaas ben ik al een paar jaar grijze haren aan het ontwikkelen en zie je die in mijn uitgroei erg goed. Ik laat het dus uiterlijk elke 8 weken verven. Ik ben pas 30 dus ga echt niet met grijze haren rond lopen. Overigens is mijn kleur zo stabiel en natuurlijk dat veel mensen het niet geloven als ik zeg dat het nep is
Ik mis de optie grijze haren en mooiere kleur.. Ooit begonnen op mijn 17e, wou eens iets anders. De kleur die mijn eigen haar nu heeft. Ajjjjjjjj Daar wil echt helemaal niets van weten! Grijs peper zout. Gebruik al een tijdje de L’oreal Stockholm, fijne kleur
Ja omdat mijn eigen kleur niets is en voor grijze haren. Elke vijf weken uitgroei en eens in de paar maanden alles weer blond
Nee ik verf niet. Ik heb een paar grijze haren. Maar nog niet heel veel. Ik ga waarschijnlijk over een paar jaar wel een paar keer een spoeling doen. Maar nooit verven.
Ik verf het nu wel, eigenlijk al jaren (10) in dezelfde kleur rood. Twee jaar terug even gestopt ivm icsi en net na mn bevalling weer begonnen. Als ik grijs zou worden stop ik bewust met verfen. Ik weiger elke twee weken mn haar te moeten verven. Als ik grijs word, word ik grijs. Dikke vette prima.
Nee. Zou het wel willen maar heb er eigenlijk geen zin in om de paar weken te moeten gaan verven. En eerlijk, vindt Mn eigen kleur niet lelijk.
Vroeger wel veel geverfd. Maar nu al een aantal jaar niet meer. Door mijn haarkleur zou een grijs haartje ook niet zo gauw opvallen
Ja ik verf mijn haar regelmatig, toevallig (eindelijk) deze week weer gedaan. Niet vanwege grijze haren, maar omdat ik van mezelf een niets zeggende kleur donkerblond ben en ik donkere kleuren beter bij mij vind staan. Meestal heb ik donkerbruin, nu heb ik een bruin/rode kleur.
Nee, niet meer. Heb het vroeger wel geverfd, van aubergine tot platinablond. Ik ben heel tevreden met mijn eigen haarkleur, warm donkerblond, tegen bruin aan. Ik heb wel wat grijze haren maar kan het tot nu aardig camoufleren.
Jarenlang gedaan. Vanaf mijn 15e. En nu al ruim een jaar niet meer gedaan. Mijn haar was zo droog en dood aan het worden. Terwijl ik van mezelf heel mooi haar heb. Dus de laatste keer een kleur geverfd die op mijn eigen kleur leek zodat de uitgroei wat minder opviel. En ben er nu heel blij mee! Gezond haar, geen uitgroei en geld besparen haha.
Nee, ik heb mijn haar nog nooit geverfd. Ik zou het wel willen, maar altijd als ik erover begin worden mensen boos Ik heb nl lang rood haar en dat mag ik écht niet verven haha. Wel grappig, mijn vriend komt uit Zuid-Europa en daar denkt men altijd dat ik het geverfd heb. Ze kunnen gewoon niet geloven dat ik zo rood ben Ja, ik ben wel blij met m'n haarkleur. Ik zal denk ik ook niet snel grijs worden, het schijnt dat roodharigen later wit haar krijgen en dat veel later begint... Hoop ik, want m'n vader was op z'n 20e grijs
Ik verf alleen voor de kleur die ik wil. Als ik maanden niet verf dan zit ik er niet mee in dat er grijze haren opduiken.
Nee. Haren verven valt voor mij in dezelfde categorie als nagels lakken; can’t be bothered. Geen zin in, geen tijd voor (over).
Nee, nog nooit geverfd in al die jaren. Krijg altijd veel complimenten over mijn haarkleur en iedereen zegt het zonde te vinden als ik het verf. Als ik grijs word, zou ik het wel doen. Hopelijk duurt dan nog even.
Yup.. Helaas al grijze haren vanaf mijn 18e, dus ik verf om de 4-5 weken mijn haar. Niet me hele haar hoor, enkel het uitgegroeide randje grijs . Dit laat ik bij de kapper doen en kost me maar 12,50 trouwens. Eens in de zoveel maanden krijgt mijn haar weer een make-over... wat donkerder in de wintermaanden en blonder in de zomer maanden.
Ik heb donkerblond haar en geen grijs haar en verf het in principe niet behalve in de zomer wat high en low lights erin
. Ja. Ik heb geen zin om elke twee weken mn haar te verven om een grijze haar. Dan zou ik het juist eerder grijs verven, als ik het zou gaan verven.