Hoi, Ben ik weer. Heb het idee in mn hoofd om te vernoemen naar nog steeds levende overgrootouders . Wie kan er van namen 1 maken Annie+Corrie Arie+ Korstiaan I know geen hele hippe namen maar gaat dan ook puur om vernoeming niet roepnaam. Indien het een meisje is zou ik ook een combi van Marianne + Bastiana nodig hebben. Wie heeft er een idee? Alvast bedankt
Het is moeilijk om ze er alle vier in te krijgen! Drie lukt nog net wel een beetje. Coralina Corianne Corina/Corinna Cariona Catriona
Ik vat m niet helemaal geloof ik.. In het geval van een zoon een combi van die bovenste 4 namen (maar waarom zijn dat dan 2 mannennamen en 2 vrouwennamen?) en in het geval van een meisje een combi van die 6 namen intotaal? Voor een combi van die 4 namen moest ik meteen denken aan Corriejan/Corrian/Corjan (of met de K-). Al vind ik die zelf niet mooi maar das een ander verhaal Verder ook passend en leuk: Karsten (of Karst) Rien Stein Niek ❤ Met alleen de onderste 2 namen als combi zou ik dan Mariana of Ariana ervan maken. Arianne Rianne Nita Nessa Maira Maria Masja (+j) Anne/ Anna Mae ❤
Sorry als het niet helemaal duidelijk is. Namen is de bedoeling dat ze per duo gecombineerd worden. Arie+korstiaan Annie+corrie Of Marianne +bastiana . Super leuke ideeën tussen!
Okee, maar Annie en Corrie samen moet dus ook een jongensnaam worden als ik het goed begrijp uit je eerdere post? Dan kom ik ineens nog op: Anco/Anko Nico Rein ❤ Ror Rico Aron Nero Roan ❤ Arno Erno als combi uit Annie en Corrie. Als combi uit Arie + Korstiaan dacht ik naast mn eerder genoemde opties nog aan: Tristan Stan ❤ Riek Rik ❤ Tino Kris ❤ en ook de meeste van de zojuist genoemde opties bij Annie + Corrie kunnen, net als mn eerder genoemde opties (die waren gebaseerd op die 4 namen samen). Bij Marianne + Bastiana nog Senna, Sanne, Sanna, Tiana, Stien, Bianca (+c), Mira, Mara, Mien, Minne ❤, Sinne ❤ (fries voor 'zon'), Reina, Mia, Sien, Erna, Erma, Tirsa, Tessa (+s), Ina erbij ter inspiratie