Kan je ook een positieve zwangerschapstest hebben zonder knallende ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lolieken, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik vroeg me dit ook weer af...

16 maart heb ik men nod nogmaals met een beetje fantasie. Ik zou graag net als vorige keer 5 dagen voor men nod testen. Ik weet het er zijn voor en tegenstanders. Dit zou dan vrijdag zijn. Vrijdagochtend ga ik me dan nog eens aan een zwtestje wagen. Tot hier toe zijn mijn ovutestjes vrij donker maar niet positief. Dus ik vraag me af als ik donderdag of vrijdag niet positieftest met de ovutesten is het dan nog de moeite om een zwtest te doen?

Ik weet het ovulatietesten zijn ovulatietesten en zwangerschapstesten, zwangerschapstesten. Maar er is al zoveel "gedoe" rond geweest dat ik het me écht afvraag.

Ik gebruik momenteel de wonfu ovulatietesten...

Bedankt iedereen!

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hihi ben ik weer hoor

je kan positief testen met een ovutest als je zwanger bent maar dat is niet altijd zo.
    ik ken er genoeg die negatief getest hadden met de ovutest op nod en toch positief getest hadden met een zwangerschapstest op nod.

succes!

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Je bent welkom... :)

Pff kan het niet verzwijgen. Ik wou effe zwijgen maar... Vorige keer teste ik toch negatief met kruidvat, sensitest dus ik had geen hoop. Nu wist ik het wel heel zeker want ik heb de testen bewaard. Vandaag zonder aanleiding dacht ik, ik doe nog maar een kruidvattest. Nu verschijn er terug een streepje. Het gekke is het is rozig en in het lucht was het duidelijker maar kan het zijn dat het iets dichter bij de controlestreep staat dan normaal? Het is wel duidelijk een streepje maar ik vraag me af of er een soort "drukfout" in de testen kan sluipen.

Nu 'k heb nog geen hoop maar 'k vond het wel vreemd. Normaal blijft een kruidvattest toch wit en zie je er écht niks op he? Ik zie iets. Krijg het natuurlijk weer niet goed op foto. In ieder geval ik ben niet gek ofzo. Maar omdat de ovutest niet positief is twijfel ik wel of het effectief een streepje kan zijn.

Nu wacht ik wel héél zeker tot vrijdag. Maandag ga ik sowieso naar de huisarts. Gyn kan ik dus niet bereiken voor weer een week...

Het blijft hier spannend vind ik. Zelfs nu heb ik meer hoop dan de dagen hiervoor. Ik heb wel schrik dat ik mezelf niet genoeg bescherm voor een eventuele teleurstelling.

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    kan je een foto laten zien?

5. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Krijg hem niet goed op foto. :( Ik zal eens kijken of het met opdrogen beter gaat...

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Bekijk bijlage 57316

Beter krijg ik hem er niet op. Mss zien jullie wel niets... Als je op de foto klikt zie je het naar mijn mening beter.

Maar kom net van het toilet en heb weer afscheiding. :(

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    ik heb jammer genoeg de laatste tijd wat vaker gehoord van een drukfoutje in de test, dat is dan een soort pennestreepje.. de streep moet echt net zo dik zijn als de controlestreep..

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maar ik zie m wel hoor ...

pff vind t echt spannend vooor je lolieken ... hoop toch met je mee ( nog steeds ;) ) dat je zwanger bent ...

succes vrijdag ! ik houd je zeker in de gaten !

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik zie hem ook

10. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Hij is even dik... maar langs die kant blijkbaar donkerder gekleurd...

Maar vanwaar komt die afscheiding dan toch... grrrr. Dacht dat het voorbij was. ;)

11. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik zie hem ook en ik zie hem echt even dik als de teststreep !

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Wat moet ik hier toch weer mee he dames...

Nu dacht ik dat de afscheiding over was maar daarstraks bij het toiletbezoekje was het weer wat 'bruinig' niet veel maar het was er wel. Krampjes zijn nog niet overgegaan sinds het allemaal begonnen is een weekje geleden. De afscheiding is volgens mij nu weer over. Zou alles na de curretage gewoon gevoeliger zijn?

nu test ik dus weer licht positief met de kruidvattest *zucht*

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie m.. ik zie m....

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @lolieken.. ben ik weer;) Maar als ik jou was zou ik nu echt even naar de gyn/vk/ha bellen. Laat even je bloed testen of een echo maken. Nu leef je ook zo tussen hoop en vrees...

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    gyn is een week met vakantie... huisarts maandag. :)

Ik mag ook niet direct bij de gyn langs... Moet dan op zen minst 2 weken wachten. :(

Dus het zal nog ff doorbijten worden.

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hoe was ie vanmorgen??

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik zal jullie in spanning laten zitten vrees ik.

Ik ga niet wachten om maandag naar de dokter te gaan. Ik wil vroeger. Ik zei in de andere topic morgen of overmorgen maar ik ga proberen vandaag binnen te te raken, ik ben het allemaal een beetje beu.

Heb niet getest omdat ik terug veel bruinverlies heb en serieus pijn in 't buikje...

18. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Lollieken ik denk dat je er rekening mee moet houden dat je toch weer een mk hebt als ik dat zo hoor dat verklaard ook waarom je vage testen hebt. Heel veel sterkte meis.

xxx Joyce

19. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier ook een wondfo fan.

Een dikke streep op een zw test van Predictor, geen positieve ovu van wondfo. Ik laat het testen met ovulatietesten voor een evt. zwangerschap voortaan.

Jij sterkte meid!

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    gelijk heb je, je moet nu van de onzekerheid af!

Deel Deze Pagina