Nieuwe digitale zwangerschapstest clearblue

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by marleentje26, Jan 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Ik zag zojuist een nieuwe digitale zwangerschapstest voorbij komen in de reclame van clearblue. Daarop is te te zien of je wel of niet zwanger bent en hoelang je zwanger zou zijn. dit zie je dan in weken.

Nu is mijn vraag heeft iemand hier al ervaring mee en was die positief en klopte het resultaat dat je ook werkelijk die weken zwanger zou zijn?

Groetjes Marleen

2. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Mijn test staat in mijn album, het aantal weken dat ie aangeeft is voor 92% betrouwbaar. Maandag krijg ik een echo en dan weet ik of die klopte. Vind het wel vaag hoor want de hcg waardes verschillen per persoon en vind de test prijzig 13 euro bij het kruidvat.
    Maar ja wilde hem eens proberen ;)

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik vind die testen eigenlijk een klein beetje onzin. Als je zoals wij er elke ronde netjes op let, weet je als het goed is wanneer je eisprong is geweest en de dag daarna is je eitje bevrucht... dus eigenlijk weet je zelf wel hoe lang je zwanger bent toch? Nouja, wel leuk om zo`n test als aandenken te hebben :)

4. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Alleen jammer dat je er geen aandenken aan hebt, na 24 uur verdwijnt de tekst. Houdt daar wel rekening mee.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Ik heb hem ook gebruikt, maar zie de toegevoegde waarde van het aantal weken ook niet zo. Ik kocht hem alleen omdat ik perse een digitale wilde en de andere was uitverkocht.

6. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Als je weet precies hoe je cyclus is vind ik de weken onnodig maar als je een hele onregelmatige cyclus hebt kan ik me wel voorstellen dat het je3 wat meer zekerheid en een beter gevoel geeft.

Wat kost de test eigenlijk?

Share This Page