Deze zwangerschap: Als ik de app volgde: op mijn nod. Maar omdat ik weet wanneer mijn eisprong is geweest: 2 dagen voor de nod (dus 12 dpo - uitgaande van een lf van 14 dagen) Eerste zwangerschap: op de nod, precies 14 dagen dpo.
3 dagen voor NOD. Maar achteraf betwijfel ik of dat mijn NOD wel zou moeten zijn want ik had direct een knaltest en bleek later al verder te zijn dan ik dacht...
1e x op nod. Ik had daarvoor al wat veranderingen opgemerkt maar ik durfde nog niet te testen. 2e x achteraf gezien met 3 weken al. Mijn menstruatie was nog niet regelmatig en ik wist niet hoelang maar ik merkte wel al wat dingetjes op waardoor ik dachten zal toch niet.. Wel dus. Had het nog niet zo snel verwacht aangezien het bij de 1e bijna 2 jaar had geduurd.
İk testte positief op 10 dagen na NOD. Maar dat kwam omdat ik eigenlijk niet gedacht had dat het zo snel kon gaan (1e ronde) maar niets bleek minder waar
4 dagen voor NOD en direct wel een duidelijke streep (bij alle 3 de tests, kon het niet geloven, haha!)
Ik had een onregelmatige cyclus en uitgaande van mijn gemiddelde moest 2 januari mijn nod zijn. Op 30 december testte ik positief
Ik heb gestemd voor nod De eerste keer was 8 dgn overtijd, dat heeft nooit goed gezeten want met 7 wkn mk Bij dl 7 dgn voor nod, ze zeggen het kan niet, maar echt waar, nee had geen datum verkeerd of eisprong eerder oid, ik wist het ook gewoon En bij deze frummel 4 dgn voor nod, totaal geen kwaaltjes had ook gerekend op negatieve test, maar tot mijn blijdschap 2 dikke strepen
Het was voor mij anders want ik heb ICSI gedaan. Twee weken na de terugplaatsing een positieve test. Nu maar duimen dat het goed blijft gaan