Ik teste op dag 25 van m'n cyclus positief.. Zie mijn banner met cyclussen, dus kan je niet altijd een touw aanvast knopen hoor (ben nog geshockeerd)
Ik testte op 28 juni positief! 4 dagen voor NOD! Op Nod dikke vette streep! Vandaag 5 weken zwanger en de emoties gieren door men lijf, bang, blij, onzeker,...
Ik 9 dagen na de NOD. Ik had geen idee! Ik ben met regelmaat een paar dagen 'overtijd'. Steken in de buik gaven me het idee na het weekend te testen en hoppa: positief! Dat na een dochter te hebben gekregen met IVF, zo onverwacht!
Beide keren een paar dagen overtijd. Dit was vooral omdat mijn cyclus erg onregelmatig was en omdat manlief niet vroeg wil testen. En ik wil graag samen testen, dus de compromis was rond cd 35 toen, mijn cyclus was tussen 31 en 35 dagen.
hier 8 dagen na NOD. Had de hele tijd het idee dat de periode zou beginnen door krampen dus durfde niet zo goed, maar een hele duidelijk streep
Mijn vraag, kan je deze vraag exact beantwoorden aangezien een vrouwenlichaam geen exacte wetenschap is. Je weet vaak wel wat voor NOD is en erna maar niet wat precies je NOD is, toch? Heel soms zijn mensen erg regelmatig maar dan nog varieert het. Bij mij is het iig 1 x na NOD geweest (helaas was dat een miskraam) en daarna een succesvolle zwangerschap testte ik ervoor. Nu ben ik erg overtijd en heb ik negatief getest dus ik begin me wat zorgen te maken. Ik heb PCOS dus ik denk dat de rode duivels gewoon erg lang op zich laten wachten.