Ik ziek thuis, baby op kdv

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fem, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Vandaag ben ik ziek thuis, gisteren was ik echt zo ziek als een hond en ben ik vanaf mijn werk naar huis gegaan. Op dinsdag is ze altijd bij mijn ouders, dus ben ik uiteindelijk daarnaartoe gereden om haar én mijn man op te halen (we hebben 1 auto).

Vandaag ben ik nog aan het uitzieken, maar we hebben besloten om Sharon vandaag toch bij het KDV te brengen (of ze nu wel of niet komt, betalen moeten we tóch, kromme regel, maargoed). Maar echt, ik vind er niks aan zonder haar.

Ik voel me zo eenzaam zonder mijn meisje :(. Ik moet echt niet teveel naar de box kijken of naar haar kamertje lopen. Ik vind het maar helemaal niks.

Zo, ben mijn verhaal weer kwijt. Lucht weer een beetje op.

:)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Begrijpelijk, beterschap, ga lekker goed uitzieken en straks ben je weer gezellig voor Sharon!

Gisteren was ik erg beroerd en was niet gezellig voor mijn zoontje Matthew. Hij was huilerig en jammerig, wel zielig, ik was echt doodop.
    Maar morgen maak ik het weer goed met hem, want ik zit nu op mijn werk en Matthew zit nu op de KDV.

Kortom; voel je je niet schuldig hierover en ga lekker je energie maar opladen!

Liefs, Miranda

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    beterschap, lekker in je bedje kruipen en je oogies ff dicht doen, dan mis je haar iets minder, en na je slapie ben je miss genoeg opgeknapt om haar (wat eerder) op te halen ?!

4. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Snap dat het een beetje raar idee is en dat je haar mist, maar probeer vandaag maar lekker uit te zieken en wat te slapen, hopelijk ben je dan snel weer wat beter.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Beterschap, ik zat gister en vandaag ook ziek thuis en mijn meisje zat dus wel op het KDV. Omdat ik de afgelopen dagen ook heel slecht slaap 's nachts is het voor mij echt dé mogelijkheid om bij te tanken en ik merk dat ik me vandaag eindelijk wat beter ga voelen (ben al 2 weken ziek)

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik ben net oo een week ziek geweest, daarvoor steeds aan het sukkelen. Heb laura ook naar het Kdv gebracht en ik moet zeggen ik vond het heerlijk :) Had echt even de tijd voor mijzelf om bij te komen en daardoor voel ik mij nu veeeeel beter en kan ik er weer helemaal voor haar zijn!

liefs Es

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik wens je eerst heel veel beterschap.
    Toen ik laatst honds beroerd was heb ik Daan een dagje aan de buurvrouw uitbesteed kon echt me bed niet uitkomen en ik vond het wel lekker ben ook op bed gaan liggen en om 1900 is ze Daan komen brengen die kon zo zijn bedje in de volgende dag was ik een heel eind opgeknapt.

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Tijdje terug was ik ook ziek, woensdags was sven gewoon bij me en op mijn laatste reserves heb ik hem verzorgd de dag daarna op mijnw erkdag sven inderdaad naar de chreche gebracht en toen veel geslapen, maar inderdaad voelde me ook erg leeg... Want zo vaak ben ik niet meer alleen thuis zonder hem...
    maar voor je ziek zijn helpt het wel eventjes dus hield ik me daar maar bij...
    beterschap

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Komt heel bekend voor. Ik zit hier ook alleen, omdat ons meisje haar eerste wenochtend heeft op het KDV. Het is een raar gevoel dat ze er niet is terwijl ik gewoon thuis ben.

Deel Deze Pagina