Poll: Wat mij betreft mogen ze het afsteken van vuurwerk door particulieren verbieden

Discussie in 'De lounge' gestart door nana33, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Het afsteken van vuurwerk door particulieren moet worden verboden

1. Ja, het afsteken van vuurwerk door particulieren mag van mij worden verboden

2. Nee, het afsteken van vuurwerk door particulieren moeten we blijven toestaan

3. Anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind het vuurwerk rond middernacht ook altijd erg mooi om te zien. Zonde als dat alleen nog maar op bepaalde plekken mag worden gedaan. Nee, hoort er echt bij.

Maar ja, tis wel gevaarlijk. Ben altijd bang dat er toevallig net een pijl mijn gezicht (of van mn dochter!) vliegt, of in mijn capuchon belandt.
    Ik heb dan ook een hekel mensen die er niet verantwoordelijk mee omgaan en t gewoon vanuit de hand wegschieten oid.
    Zeker van die irritante ventjes die de hele dag ermee lopen te spelen, rondstrooien etc. Dan ga ik liever niet de straat op.
    Boem, hahaha ;)

Van mij zou t dus zeker overdag de 31e verboden mogen worden.

2. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik denk dat het wel een goed idee is om alle ongelukken terug te dringen etc, maar voor de staat is het natuurlijk minder fijn (btw die ze vangen) plus je kan je afvragen of verbieden echt helpt. Denk dan dat je net zulk soort praktijken krijgt als nu; er wordt nu ook gewoon illegaal vuurwerk uit het buitenland hierheen gehaald..

Deel Deze Pagina