Ik ben ondertussen alweer 31 weken zwanger en nog heeft ons meisje geen naam. Mijn man en ik zijn het maar niet eens met elkaar. Alle namen die ik mooi vind wil hij niet en andersom hetzelfde. De enige naam die we allebei leuk vinden is Emily, ons zoontje heet Lukas. Vinden jullie Emily en Lukas leuk bij elkaar passen? Ik weet gewoon niet zeker of dat ik het wel DE NAAM vind... Help pfffff ik weet het echt niet meer!!!
Leuk ik zou dan gaan voor Emelie, ben geen zo'n fan van y op het einde... Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
Heel mooie naam! Zowel op zichzelf als in combinatie met Lukas! Al zou ik het wel Emilie schrijven ipv Emily, maar dat is persoonlijk he.
Maar dan verandert toch de uitspraak? Emily = Emmelie, Emilie = Eemielie. Leuke naam! En past goed bij Lukas.
Leuke naam hoor. Maar als je er niet HET gevoel bij hebt, wat dacht je dan van Amelie? (met een schuin streepje op de eerste e, geen idee hoe ik die op mijn apple toetsenbord te voorschijn kan toveren )
Hier ook goedkeuring hoor, past prima bij Lukas en ik zou het dan wel weer 'gewoon' als Emily schrijven. Succes met kiezen
Ik vind het ook wel leuk. persoonlijk zou ik Emily anders spellen. Ik ben van de dubbele naam en Frans vind ik ook mooi. Eerst wilde ik onze dochter Aimee Leah noemen. Spreek je hetzelfde uit. succes met kiezen.