hier vliezen gebroken.. stroomde eruit. Ongeveer 6 uur later zijn de weeën losgebarsten en 5 uur later had ik mijn kleintje vast.
Weeën! Het vruchtwater kwam pas toen de vk mijn vliezen brak, toen ik al een half uur aan het persen was (met volledige ontsluiting dus). Baby kwam nog eens een uur daarna.
Hier vanaf 3 dagen vantevoren voorweeën. Vanaf het moment dat m'n vliezen braken begonnen de échte weeën.
Hier bij de eerste eerst menstruatiekrampen, toen weeën en bij 9 cm ontsluiting heeft de verloskundige mijn vliezen gebroken.
Vrijdag nacht begon ik lichte weeën te krijgen, zaterdag middag werden ze heftiger....zondag ochtend naar het ziekenhuis en 's middags heeft de verloskundige bij 6 cm mijn vliezen door geprikt. Echter werd onze kleine man 17:32 uur geboren!
Bij de eerste braken mijn vliezen, na een half uur de eerste weeen en 3,5 uur later is Luca geboren. Bij de tweede eerst wat weeen die als snel heftig werden, na 30 minuten braken de vliezen vanzelf en weer 15 minuten later is Lars geboren, van begin tot eind duurde alles 54 minuten.
S´nachts tijdens het omdraaien braken mijn vliezen, was net een kraan dat open stond (was net als in een film zo ongelooflijk veel) het was geen helder vruchtwater en had ook geen weeen. Ziekenhuis gebeld en moesten gelijk komen daar zijn de weeen opgewekt. Vliezen om 4 uur gebroken, dochter om 15.45 uur geboren. geen persweeen, sterrekijker, vacuumpomp lukte niet.....uiteindelijk keizersnee.
Maandag op dinsdag nacht mijn vliezen gebroken en op donderdagavond is Jack geboren na een inleiding die dag.
hier braken eerst de vliezen .en nog geen half uur daarna de eerste wee en toen kwam ik al vrij snel in een weeen storm terecht.