Je kan het proberen toch? Bij mij viel er niks te strippen, het lukte nog niet toen. Uiteindelijk is mijn dochter toch geboren met 41,1. Vond het wel een naar gevoel trouwens.
2e zwangerschap, gestript met 40.1 , niet geholpen. daarna gestript met 40.5, die nacht erop begonnen de weeen. 40.6 geboren. Dus bij mij hielp het wel!
bij mij hebben ze het gisteren geprobeerd maar het lukte helaas niet. ik zou het wel proberen. niet geschoten is altijd mis inleiden is geen pretje dus als het door de het strippen spontaan op gang komt is dat veel fijner
Gestript met 40.0 weken, begon daarna wel te rommelen en zoontje geboren met 40+2 weken. Of het echt door het strippen komt, weet ik eigenlijk niet goed. Maar je kunt het altijd vragen of ze het willen proberen, succes!
Doen hoor! Bij mij werkte het. Gestript met 40+6, dag erna mijn zoontje in mijn armen. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat het altijd zo gaat.... Succes!
bij beide kinderen gestript. kind 1 met 40+3 bij de tweede met 39+6 bij beide begon de bevalling binnen een paar uur.
Ze hebben het geprobeerd,maar ze konden er niet goed bij... Volgende week nog een keer proberen... Maar het kan ook nog spontaan komen,ik hou hoop en helaas moet ik nog ff geduld hebben
Bij jou ook nog steeds rustig??? Inleiden zouden ze bij mij dan volgende week aan het eind van de week gaan doen... Dat duurt nog zooo lang En wat je zegt liever toch nog een spontane bevalling!
ja helaas hier nog steeds rustig, moet vrijdag naar de gyneceloog dus hoop dat ze nog een keer wil proberen te strippen. wat jammer dat het bij jou ook niet is gelukt
ik word nu ingeleid. anders zou ik het zeker niet aflsaan tegen de uitgerekende datum. is je kindje er niet aan toe komt het echt niet door te strippen.
Ik ben gestript met 4cm ontsluiting, had ook weeën maar nog deed het niks. Omdat ik mijn vliezen nog niet wilden laten breken (bij mij betekent gebroken vliezen dat het daarna zo snel gaat dat de baby meer gelanceerd dan geboren wordt) probeerden ze eerst strippen. Uiteindelijk moesten ze toch breken en toen werd Sam geboren.
Gestript met 41+5 en gelijk lichte weeen gevolgd door een mooie dochter! Het is even (een seconde of 2) vervelend maar wel de moeite waard als je anders ingeleid moet worden!!