Wat hebben jullie allemaal al uit de wc kunnen vissen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanukkie, 22 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft er regelmatig een handje van om wat in de wc te gooien;) En mama kan het er weer lekker uitvissen (vooral heerlijk als je net geweest bent8)).

Het resultaat tot nu toe:
    2 sleutebossen
    een halfvolle wc rol
    een dop van zijn tuitbeker
    een plastic ring van zijn speelgoed

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Haha herkenbaar...

Resultaat tot nu toe hier:
    Haar tuitbeker.....
    duplo blokken
    lepeltje van haar toetje
    autotje
    haar sandaal....
    wc rol

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha met de wc nog geen ervaring maar wel met de wasmachine! Meestal controleer ik de machine op objecten die er niet in horen, maar het ontkomt me wel eens met als resultaat wat ik al meegewassen heb inmiddels: Auto's, Legoblokken (megablocks) Pakken koekjes (schoon zijn ze het lekkerst volgens mijn zoon :D) en een viltstift met als resultaat gele vlekken in de slaapzak en in de sokken ;) en zelfs Kaarsen heb ik al meegewassen! Ik zit te wachten totdat de WC het object wordt om dingen in te gooien haha, want hij heeft ontdekt inm. dat doordrukken van de wc heel leuk is! ;)

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Teveel! Hahaha

Maar haarborstels, tandenborstel, wc rol, lego... ik probeer steeds de klep dicht te houden, maar mannen he?!!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wc rol, duplopaard..

valt nog mee dus ;)

6. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    ik vind vooral dingen terug in de afvalemmer ik heb mijn dochter geleerd dingen weg te gooien maar nu verdwijnt ook het speelgoed erin ha ha;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niks eigenlijk!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik heb bij een telecomprovider gewerkt op de klantenservice. Daar kwam regelmatig de vraag wat er gedaan moest worden als zoon/dochterlief het mobieltje van paps door had gespoeld. (ivm blokkeren sim, nieuwe sim aanvragen en nieuw toestel enz.)

Houd je mobieltjes dus goed in de gaten!!!

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Niets

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow zo herkenbaar.

De eerste keer dat 't gebeurde waren 't 5 wc-rollen. Toen dacht ik: dat doet 'ie niet nog een keer. Maar ja hoor, die dag erna weer 3 rollen. Dus wij goed opletten, maar dat lukt toch niet helemaal.

Daarna nog:
    nog meer wc-rollen
    speelgoed
    telefoon
    brood
    afstandsbediening
    boekjes
    tv-gids
    krant
    borstel

En vast nog wel meer, maar heb 't een beetje verbannen.

11. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Euh... ik hou mijn wc-deur dicht en ze kan niet bij de hendel.. Domme vraag misschien, maar laten jullie de deur dan open of hebben jullie enorme kindjes ofzo? ;)

12. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Wij houden de deur ook dicht (hendel staat zelfs omhoog gericht anders maakt hij de deur nog open) maar wij wonen in een flat waar we maar 1 badkamer hebben zonder aparte wc. Dus als ik b.v. mezelf op sta te maken dabbert meneer ook wat rond in de badkamer. Dat we niet helemaal zo denderend opletten als dat we dachten bleek wel toen hij een wcblok met houder (zo eentje die je ophangt aan de wcrand) in de wc liet vallen en doorspoelde. Wij niet gemerkt. Tot ineens alles begon te overstromen in de badkamer (grondputje, wasbak, wc...) omdat dat pokkeding de leidingen onder de wc vloer verstopte. ;) Was erg fijn!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha dat vroeg ik me ook een beetje af :).

Maar ik heb zelf tijden lang de wc deur op een kier gehad, ik kan niet zo tegen dichte deuren, heeft ook lang geduurd voordat ik Eva's kamer dicht ging doen ;). Maar toen Eva ging kruipen ging de wc deur meestal dicht als ik eraan dacht. En als ik 'm nu (heel soms, per ongeluk) open laat staan doet Eva 'm wel dicht :)

Het enige wat ze wel eens heeft gedaan is het wc blokje eraf trekken. Maar toen ben ik zo boos geworden dat ze het niet meer zal doen ;)

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij mij is het 2 maal gebeurd toen ik aan de schoonmaak was en de deur open stond. ;)

15. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Niet in de wc, maar hier gaat alles in de prullenbak..
    tuitbeker, koekje, speelgoed..
    Laatst gooide ik iets in de prullenbak en toen kwam er geluid uit..jep er lag weer iets in!;)

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Een doos tampons! Helemaal leeg gegooid!

Mijn zoon doet de deur van de wc niet altijd even goed dicht vandaar dat dochterlief er bij kan ;)

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hier ook nog niks...

Maar mijn zoon gaat dan ook niet zomaar alleen de wc op. Hij kan wel bij de klinken maar gelukkig heeft het zijn interesse nog niet gewekt om dingen erin te gaan gooien :p

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    wc niet die van mij gooien alles in de prullenbak...daar hebben we al echt vaak de sleutels van de auto moeten uithalen. Zelfs een keer de hele container tot onder aan moeten leeg halen...wel lachwekkend

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier gewoon geen dichte deuren types...vergeet die zelf altijd en mijn man ook...en de kleine doet de deur zelf al open..en is het niet iemand van ons...dan is het onze kat...die kan niet tegen dichte deuren...als we alle deuren dicht doen voordat we weg gaan....komen we terug zijn echt alle deuren in huis open.....

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nog helemaal niks

ja een bon van iets wat ik net had gekocht wat in mijn kontzak zat en in de wc is gevallen;)

Deel Deze Pagina