Dat heerlijke stuk plastic haha. Ik geef ook bv en heb een flesweigeraar maar ze is dol op haar speen en ik ook. Ik vind het superschattig om te zien hoe ze sinds kort de speen zelf in haar mond kan stoppen
Oudste bv en speen Jongste bv en geen speen (moet hij niks van hebben, helaasch. want heeft wel enorme zuigbehoefte)
Bv en een speen heb ik gestemd. Ik heb een tevreden meid rondlopen . Alhoewel ze de speen alleen krijgt als ze gaat slapen of als ik aan het rijden ben.
naar gegrepen wordt? Het is geen paracetamol!! Rare post dit Een kind die geen speen wil, die zal daaraan niet zuigen. En dat moet je als bv mama toch weten. Echt... niveautje dom dit
Tijdens de korte periode bv - geen speen Tijdens de kunstvoeding - geen speen Grappig om te zien dat het volledig gelijk oploopt, had ik overigens ook wel verwacht, want de behoefte aan een speen heeft absoluut niets te maken met wat voor voeding het kind krijgt... Het ene kind heeft gewoon meer zuigbehoefte dan het andere, en zoals je een baby met grote zuigbehoefte niet constant de fles kan geven, kan je hem ook niet constant aan de borst houden omdat het niet om de voeding gaat maar om het 'comfort'zuigen. J. is ook geen duimer trouwens...
Over de achtergrond van mijn vraag: Omdat juist de eerste maanden veel bv-kindjes 10/12 keer per dag op verzoek aangelegd worden, kan ik me voorstellen dat de behoefte aan een 'kunstmatige tepel' minder is. Ik ben dus ook verbaasd dat de poll anders laat zien. Maar het is natuurlijk ook niet gesteld dat alle kv kindjes dat altijd op een strak schema krijgen, of dat bv altijd op verzoek is. Ik lees steeds vaker dat kv ook op verzoek gegeven wordt!
Hou toch eens op met dat persoonlijk aanvallen. Het siert je niet en je leest dingen die er niet zijn.
J. Heeft n speentje voor in bed.. Die had ze met bv en nu ook met fv. Buiten t bed heeft ze un weinig in